Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال،  انصاری‌فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب پیروانی گفت: افشین پیروانی نشان داد، در کار خود یکی از بهترین‌هاست. بعد از محمود خان خوردبین، برای انجام این مسئولیت، بسیاری روی پیروانی نظر داشتند و از او به عنوان مدیری که به امور مختلف تیم تسلط دارد، یاد می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال آقای پیروانی در زمره برترین‌های تاریخ پرسپولیس از نظر تعداد بازی و کاپیتانی هستند و به واسطه سال‌ها حضور در تیم به عنوان کاپیتان، سرمربی، مربی و مدیر تیم و سال‌ها حضور در تیم ملی تجربیات گرانبهایی دارند و به واسطه تحصیلات عالیه تا مقطع دکترا و مدیریت قوی می‌توانند به تیم کمک کنند.

انصاری‌فرد گفت: ما امروز در این زمینه با کالدرون و پیروانی جلساتی داشتیم. بنده صحبت‌هایی درباره این تغییرات داشتم و ضمن معرفی سوابق مدیر جدید تیم در جلسه معارفه هم گفتم که مسائل فنی صفر تا صد با آقای کالدرون است و نظم و انضباط و برنامه ریزی در حوزه اختیارات مدیر تیم خواهد بود.

او ادامه داد: تردیدی نیست، با همدلی و اتحاد میان مجموعه تیم و حمایت هوداران و پیشکسوتان عزیز می‌توان روز‌های خوب را تکرار کرد. آقای کالدورن هم نگاه مثبت به موضوع داشته و تاکید داشتند پرسپولیس تیم و نام بزرگی است و همه ما موظف هستیم با اتحاد و همدلی و سخت کوشی بهترین عملکرد ممکن را داشته و انتظارات را برآورده کنیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: همچنین امروز درباره این تغییرات با اعضای محترم هیات مدیره نیز صحبت کردم. می‌دانیم که هواداران هم از دوران حضور آقای پیروانی در تیم و تلاش‌های ایشان خاطرات خوبی دارند. هواداران با حمایت خود از تیم و کادر فنی می‌توانند شرایطی را فراهم کنند که پرسپولیس به صدر بازگردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!

 
به گزارش تابناک به نقل از اطلاعات آنلاین، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره نظارت بر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در قانون اهداف وزارت ورزش، این وزارتخانه ناظر بر کلیه فعالیت فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها است. ما یک قانونی داریم قانون تاسیس باشگاه‌ها و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و صدور پروانه باشگاه‌ها و مقررارت آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است. حتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم باید هر ۳ سال یک بار باید تمدید پروانه کنند. ما در این جا یک نظارت قانونی داریم. در وهله دوم درباره مقررات فیرپلی مالی و ما سپردیم به فدراسیون‌ها و ما حضور کارشناسی داریم. پرسپولیس و استقلال به تنهایی ارزش ندارند و در جمع لیگ ارزش دارند.

 وی افزود: انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالتی نداریم. انتخاب این افراد با خودشان است. درباره انتخاب اعضای هیات مدیره حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند تا باشگاه‌ها به سرانجام برسند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند، اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود