Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:24:22 GMT

از سوشا تا حاتمی؛ رخصت از یحیی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۶۴۵۸

ستاره‌های نفت مسجد سلیمان پیش از شروع دیدار حساس خود در جام حذفی برابر شهرخودرو به سمت نیمکت حریف رفته و با یحیی گل محمدی به خوش و بش پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که طی فصول اخیر در جام حذفی عملکرد قابل توجهی از خود به جا گذاشته و با ذوب آهن و پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها نیز راه یافته و دو قهرمانی در این رقابت‌ها نیز در کارنامه‌اش دارد، امروز در دیداری حساس برابر نفت مسجد سلیمان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از شروع این بازی فرزاد حاتمی، سوشا مکانی و محمد طیبی به عنوان ستاره‌های تیم نفت مسجد سلیمان به سمت نیمکت شهرخودرو رفتند و با سرمربی حریف خوش و بش کردند.

 

 

 

شهر خودرو نفت مسجد سلیمان جام حذفی فرزاد حاتمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو نفت مسجد سلیمان جام حذفی فرزاد حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)

به گزارش ورزش سه، ستاره آخرین تقابل پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی در بازی امروز حضور ندارد و حتی شانس حضور در جام حذفی را به طول کامل از دست داده است!

محمدرضا آزادی مهاجم جوان تیم فوتبال نساجی در آخرین بازی که تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم مقابل هم قرار گرفتند در نقش یک ستاره ظاهر شد و دو گل-یک پاس گل ارسال کرد تا در صعود آلومینیوم نقش ویژه ای ایفا کند.

آزادی در شب خاطره انگیز آلومینیوم گل اول و سوم این تیم را به ثمر رساند و یک پنالتی در دقیقه 71 از دست داد تا شانس هت‌تریک را از دست بدهد، او روی گل دوم آلومینیوم هم تاثیر گذار بود و با پاس گل علی‌نژاد را در موقعیت شوتزنی و گلزنی قرار داد.

در بازی امروز هم جوان‌های پرتعدادی در ترکیب آلومینیوم حضور دارند که می‌توانند جای خالی آزادی را پرکنند و خاطره ای مشابقه رقم بزنند، یونس اکبرپور و به ویژه مهدی لیموچی بازیکنانی هستند که امید اصلی مجتبی حسینی خواهند بود.

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 18:15 به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟