Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:54:56 GMT

وضعیت مبهم هافبک تراکتور برای بازی برابر نساجی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۶۹۶۶

وضعیت مبهم هافبک تراکتور برای بازی برابر نساجی

هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز برای دیدار با نساجی مازندران وضعیت مبهمی دارد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی که بعد از مصدومیت محمدرضا خانزاده به‌عنوان یکی از مدافعان میانی در ترکیب تراکتور به میدان می‌رفت، با مصدومیت مواجع شده است و در حال حاضر مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت این بازیکن برای دیدار با نساجی قائمشهر مبهم است، این در حالی است که خانزاده برای این بازی در دسترس مصطفی دنیزلی قرار دارد و می‌تواند همراه با ایمان سلیمی زوج خط دفاعی تیمش را شکل بدهد.

اشکان دژاگه هم دیگر بازیکن مصدوم تراکتور است که نمی‌تواند تیمش را در هفته هفتم همراهی کند. مازولا، وینگر برزیلی تراکتور هم تمرینات آماده‌سازی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد و احتمال حضور این بازیکن در بازی با نساجی وجود دارد.

گفتنی است که دیدار نساجی - تراکتور در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر از ساعت 15:30 روز دوشنبه 29 مهر ماه در قائمشهر برگزار خواهد شد.

کاراندیش: شکایت ذوب‌آهن نه تنها تراکتور بلکه روبین‌کازان و شکاری را هم تهدید نمی‌کند

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا اسدی تراکتور تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا اسدی تراکتور تبریز تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم