Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:27:31 GMT

فشردگی مسابقات در کیفیت لیگ اثرگذار است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۰۰۴

فشردگی مسابقات در کیفیت لیگ اثرگذار است

به گزارش ایرنا کامران حجتی روز چهارشنبه پس از پیروزی تیمش برابر رعد پدافند نوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از ملی‌پوشان جوان ما درگیر مسابقات امیدهای جهان هستند به آنها استراحت دادیم اما با استفاده از افراد دیگر توانستیم هشت بر ۲ پیروز میدان شویم.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ به صورت مجتمع در چهار هفته برگزار می‌شود گفت: معتقدم لیگ زمانی پویا خواهد شد که مسابقات آن هر هفته برگزار شود اگرچه با توجه به تقویم ورزشی رویدادهای بین‌المللی، فدراسیون ناگزیر شد مسابقات را به شکل مجتمع برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد خوزستان در خصوص عملکرد عظیم گرمسیری کشتی‌گیر تیمش گفت: گرمسیری چند روز پیش در مسابقات قهرمانی کشور کشتی گرفته بود و بدنش خسته بود اما با توجه به نیاز تیم او را در ترکیب قرار دادیم البته معتقدم که داور می‌توانست به حریفش اخطار دهد اما صرف‌نظر کرد و این موضوع باعث باخت گرمسیری شد.

وی با بیان اینکه ابتدا برای صعود به مرحله بعد رقابت ها تلاش می‌کنیم گفت: در این فصل از رقابت‌ها تمام قهرمانان کشتی فرنگی ایران حضور دارند و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند اما با این وجود به دنبال کسب سهمیه جام باشگاه‌های جهان هستیم.

حجتی افزود: خوزستان از کشتی‌گیران فرنگی کار جوان بااستعدادی دارد که می‌توانند کمک بسیاری به تیم‌های ملی کنند. در این فصل از تمام ظرفیت کشتی فرنگی خوزستان بهره می‌گیریم.

دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد خوزستان و رعد پدافند نوشهر با نتیجه هشت بر ۲ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» تحت عنوان گرامیداشت «رحیم علی آبادی» کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.
این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
در این رقابت‌های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد