Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:58:42 GMT

مسیر گردشگری خزر تا خلیج‌فارس راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۰۰۸

مسیر گردشگری خزر تا خلیج‌فارس راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: رایزنی‌های لازم برای راه‌اندازی قطار گردشگری خزر- خلیج فارس انجام شده و موافقت‌های لازم هم گرفته شده است. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابراهیم کریمی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهارداشت: درباره راه‌اندازی قطار گردشگری خزر خلیج فارس پیگیری‌های لازم انجام و موافقت‌های موردنیاز نیز گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای استفاده گردشگری از آب‌بندان‌ها و سدها هم هماهنگی‌های لازم با شرکت آب منطقه‌ای استان انجام شد.

کریمی درباره حمل و نقل دریایی و پیوند شرق به غرب خزر بیان داشت: با همکاری مشاور سازمان بنادر و دریانوردی مطالعات این طرح انجام شده است، البته ملاحظاتی وجود دارد که ملزم به رعایت آن هستیم.

اولین فراخوان گردشگری سدهای کشور منتشر شد16 طرح پیشران و محرک توسعه گردشگری استان سمنان تهیه شداعتبارات بخش گردشگری استان سمنان هدفمند شود

اللهیار اسعدی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هم گفت: برای برقراری ارتباط بین شرق و غرب خزر از بندرترکمن تا آستارا و حتی کشورهای آسیای میانه نیاز به یک بندر داریم.

وی افزود: هیچ یک از بنادر موجود در استان به غیر از خواجه نفس که مجوزهای زیست محیطی و سازمان بنادر را داراست، امکان پهلوگیری کشتی را ندارد.

اسعدی اظهارداشت: همه طرح‌هایی که قرار است در دریا انجام دهیم به علت قرارگیری در خلیج و تالاب نیازمند اخذ مجوزهای زیست محیطی است، این مجوزها برای خواجه نفس صادر شده است و اگر قرار است این طرح‌ها را عملی کنیم همه دستگاه‌ها باید از بندر خواجه نفس حمایت کنند.

انتهای پیام/

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فاطمه تختی نژاد در مصاحبه با خبرنگار صداو سیما افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها صبح بخیر هرمزگان، کلودنگ عشق، پسین هرمزگان و آهنگ تندرستی است.
وی گفت: به طور میانگین هفته‌ای یک بار رادیو خلیج فارس با رادیو‌های سراسری مانند، معارف، ایران و قرآن و نیز رادیو‌های استان‌های دیگر اجرای مشترک دارد.
رادیو خلیج فارس از سال ۱۳۴۵، بعد از رادیو ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد.
در کشور نیز رادیو ۸۴ ساله شد.

بیشتربخوانید:معرفی نفرات برگزیده پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان

دیگر خبرها

  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس