Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سامره، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که باید به مارک ویلموتس برای پیاده کردن تفکراتش در تیم ملی زمان بدهیم.

طرفداری- ​​​​​علی سامره با اشاره به شکست تیم ملی برابر بحرین اظهاراتی داشت.

به گزارش تسنیم، علی سامره در مورد باخت تیم ملی ایران مقابل بحرین گفت:

این بازی برای تیم ما گره خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش ایران در بازی سه‌شنبه‌ شب بد نبود، ولی انجام بازی بسته از سوی حریف تا حدودی تیم ما را دچار مشکل کرد. ما حتی موقعیت هم داشتیم، ولی در زدن ضربات آخر تمرکز لازم را نداشتیم و در نهایت شکست خوردیم. طبیعی است که بعد از باخت هم حرف و حدیث و ناراحتی‌هایی به وجود بیاید که این موضوع در فوتبال طبیعی است.

وی در ادامه تأکید کرد:

نکته عجیب برای من اشتباهاتی بود که مهاجمان ما در کنترل توپ و ایجاد یک فضای مناسب برای قرار گرفتن در موقعیت گل داشتند. بارها در این بازی دیدم که مهاجمان در کنترل توپ و رفتن به منطقه‌ای که می‌تواند برای ما موقعیت گل ایجاد کند، ضعف داشتند. این اتفاق یک یا دو بار هم رخ نداد. مهاجمان ما یا تمرکز نداشتند یا اینکه روی این موضوع تمرین نکرده‌اند. این مشکل باید در بازی‌های آینده برطرف شود. بازی با کامبوج را نمی‌توان ملاک قرار داد و در بازی‌های مثل دیدار با بحرین می‌توان در مورد نقاط ضعف تیم ملی صحبت کرد. قطعاً کادر فنی تیم ملی هم به این موضوع فکر می‌کند که نقاط ضعف را به حداقل برساند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان تصریح کرد:

تیم ملی در هشت سال گذشته روی تاکتیک دفاعی و ضدحملات برنامه‌ریزی می‌کرد، ولی حالا تفکرات ویلموتس هجومی است. طبیعی است که در این شرایط نقاط ضعفی هم داریم که باید برطرف شود. ما باید به ویلموتس زمان بدهیم تا تفکراتش را در تیم ملی پیاده کند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری

ممکن است فن بومل جانشین پیولی روی نیمکت میلان شود

طرفداری | مارک فن بومل، سرمربی هلندی و 47 ساله رویال آنتورپ بلژیک یکی از گزینه های هدایت میلان به حساب می آید.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، زلاتان ابراهیممویچ تاثیر زیادی بر انتخاب سرمربی بعدی میلان خواهد داشت چراکه کاردیناله، مالک این باشگاه ایتالیایی به مرد سوئدی اطمینان کامل دارد. یک نام جدید به گزینه های هدیات روسونری اضافه شده و آن هم کسی نیست جز مارک فن بومل. سرمربی کنونی آنتورپ که در سال 2011 هم تیمی ابراهیموویچ در میلان فاتح اسکودتو (تحت هدایت الگری) بود، به دلیل توانایی استفاده از حداکثر پتانسیل بازیکنانش مورد توجه سران دیاوُلو قرار گرفته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد