Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@04:11:48 GMT

قتل از سر دلسوزی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۴۰۰

قتل از سر دلسوزی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  در تاریخ هجدهم مهر ماه امسال زنی با مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ تماس گرفته و از عوامل اورژانس خواست که برای نجات جان همسرش اقدام کنند که بلافاصله تکنیسین‌های اورژانس در محل حاضر شده اما با جسد بی جان مردی ۴۲ ساله به هویت جمال که از اتباع کشور افغانستان بود روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه موضوع به عوامل کلانتری ۱۰۳ گاندی اعلام شد و ماموران کلانتری و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات اولیه، رسیدگی به موضوع به ماموران پلیس آگاهی واگذار شد. در همین راستا نیز  تیم بررسی صحنه جرم مرکز تشخیص هویت در محل حاضر شدند. 

کارشناسان تشخیص هویت با مشاهده وضعیت جسد و وجود آثار جراحت شامل کبودی در صورت و گردن علت اولیه فوت را خفگی تشخیص دادند و با این وجود جسد برای تعیین علت دقیق فوت به دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

همزمان کارآگاهان با آغاز تحقیقات اولیه از همسر متوفی به نام فریبا که با اورژانس تماس گرفته بود، با اظهارات ضد و نقیض همسر مقتول روبه‌رو شدند و او را به عنوان اولین مظنون پرونده بازداشت کرده و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کرده و تحت بازجویی قرار دادند؛ اما فریبا هرگونه ارتباط با این پرونده را تکذیب می‌کرد تا اینکه  پس از دو روز سکوت و مقاومت، لب به اعتراف بازکرد و گفت: سال گذشته با فوت دختر دایی‌ام برای دل‌داری به او و خانواده‌اش ارتباطمان با آنها بیشتر شد و کم‌کم  ارتباطمان با پسردایی ۱۹ ساله‌ام به نام رحیم بیشتر شد. در جریان همین تماس‌ها نیز رحیم در جریان مشکلات خانوادگی من و شوهرم قرار گرفت و قرار شد تا برای حل مشکلاتم راه حلی پیدا کند.

رحیم در اوایل اصرار داشت تا من از جمال جدا شوم اما وقتی متوجه شد همسرم حاضر به جدایی نیست یک روز که طبق معمول در حال شکایت از زندگی مشترکم بودم، ناگهان گفت که قصد کشتن جمال را دارد که من از او خواستم از این کار صرفنظر کند، اما رحیم گفت نمی‌تواند شاهد زندگی مشترک همراه با رنج و سختی من و  فرزندانم باشد. در شب حادثه نیز من با توجه به اینکه همسرم سرایدار بود و نمی توانست منزل را ترک کند به تنهایی و  بی خبر از اینکه رحیم قصد عملی کردن نقشه‌اش را دارد به منزل مادرم در محدوده جنوب تهران رفتم و وقتی فردا صبح  به خانه بازگشتم با جسد بی جان همسرم روبه‌رو شدم.

با اعتراف فریبا، رحیم نیز دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. او در ابتدا منکر قتل جمال شد اما در ادامه بازجویی‌ها و با توجه به اظهارات فریبا و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: با توجه به احساس مسئولیت و دلسوزی زیادی که نسبت به زندگی فریبا پیدا کرده بودم تصمیم به قتل همسرش گرفتم و در شب هفدهم مهرماه با اطلاع از مراجعه فریبا به منزل مادرش، با یک جعبه شیرینی به دیدن جمال رفتم . از بدو ورود به منزل بدون مقدمه با جمال درگیر شدم و در حالی که او اصلا علت این رفتار خصمانه مرا نمی‌دانست با روسری که کنار مبل افتاده بود او را خفه کردم.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ  با تایید این خبر اعلام کرد که با اعتراف صریح رحیم به ارتکاب قتل با دستور مقام قضایی هر دو متهم برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل قاتل کبودی اختلافات خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلین نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.  

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند