Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:31:26 GMT

کودتا در دیزی‌سرا - گزارش یک برکناری

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۵۰۰

کودتا در دیزی‌سرا - گزارش یک برکناری

کمتر از یک ساعت پس از توئیت گابریل کالدرون، با تصویری خندان در کنار محسن خلیلی، او دوباره رو به دوربین لبخند زد؛ در زمانی که افشین پیروانی رسما سرپرست پرسپولیس می‌شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین خبر امروز باشگاه پرسپولیس تغییر در سمت سرپرستی و حضور افشین پیروانی به جای محسن خلیلی است که خود جانشین مصطفی قنبرپور شده بود که دو فصل پیش با حکم حمیدرضا گرشاسبی جای افشین خان را گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیروانی با وجود دو فصل دوری در نهایت از فردا دوباره در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر می‌شود تا در پست موردعلاقه‌اش، سرپرستی پرسپولیس به گابریل کالدرون کمک کند. مربی آرژانتینی این فصل پرسپولیس که امروز بعد از صرف ناهار در یک دیزی سرا، بعد از حضور در یک تصویر یادگاری به همراه انصاریفر و خلیلی به باشگاه رفت تا در عکسی که پیروانی را به عنوان سرپرست جدید معرفی می‌کرد حضور داشته باشد!این جلسه کمی بعد در دفتر باشگاه برگزار شد و بعد از خداحافظی با خلیلی، انصاریف، پیروانی را به عنوان مدیر جدید معرفی کرد.

 

 


خلیلی بازیکنی مربوط به نسل دهه هشتادی های پرسپولیس است اما پیروانی در دهه هفتاد که دورانی طولانی بازیکن و کاپیتان پرسپولیس بوده است. این دو که روی صندلی قدیمی محمود خوردبین پر دوام‌ترین سرپرست ایران نشسته‌اند، از زمان آغاز تلاش پیروانی برای بازگشت به پست سرپرستی جنگ سردی با یکدیگر داشته‌اند؛ البته پیروانی از گفتگوی مستقیم چشم پوشی کرده اما دوست صمیمی‌اش، مهرداد میناوند از مخالفان جدی خلیلی بود. موضوعی که باعث شد بعد از حاشیه‌های ابتدای و شوراندن هواداران خلیلی در گفتگویی گلایه خود را مستقیم و رو به دوربین علیه میناوند مطرح کند.


البته پیروانی در میان طرفداران پرسپولیس هواداران زیادی دارد و از حضور او در پست سرپرستی استقبال شده است. او در سال های گذشته به عنوان مربی نیز در این باشگاه حضور داشته و عضو کادری بود که علی دایی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت. پیروانی همچنین در تیم ملی نیز سابقه همکاری یکساله با کارلوس کی روش را دارد که البته با جدایی از جمع ملی پوشان بعد به یکی از مخالفان سرسخت مربی پرتغالی سابق تیم ملی تبدیل شد.

 


انصاریفر امروز در جلسه خصوصی با خلیلی درباره این جابجایی به او گفته این تغییر می بایست انجام می‌شده اما شاید در شرایطی که مساله اصلی تیم نکات فنی است، این تغییر کمی عجیب به نظر می آمد، اگرچه از زمان حضور انصاریفر هر روز زمزمه‌اش شنیده می‌شد. با این حال برای او نیم فصل کار با برانکو و کسب دو جام به اندازه کافی ارزش دارد. آنقدر که فعلا به یک پست اینستاگرامی خداحافظی بسنده کند و منتظر آینده باشد.

پرسپولیس تهران محسن خلیلی گابریل کالدرون (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران محسن خلیلی گابریل کالدرون سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات مهم تعطیلات اخیر، برکناری غیرمنتظره علی خطیر از مدیرعاملی استقلال بود. در مورد کم و کیف این اتفاق حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد و به همان نسبت هم قضاوت‌ها متفاوت است. اینکه خطیر در استقلال چطور کار کرد و آیا این برکناری حق او بود یا نه، حتما در جای خودش باید به‌طور مفصل مورد ارزیابی قرار بگیرد، اما حداقلش این است که اگر خدا بخواهد، دست‌کم در این روزهای پایانی فصل دیگر قرار نیست شنونده غر و لندهای جواد نکونام باشیم.

حقیقتا یکی از جانفرساترین اتفاقات این ماه‌ها، حملات مستمر و اعصاب‌خردکن نکونام به خطیر بود. حالا اما سرمربی استقلال از جدایی خطیر به‌عنوان یک اتفاق زیبا و یک روز بزرگ یاد کرده. سرپرست تیم را هم که دوباره عوض کردند. یعنی اگر خدا بخواهد وا می‌دهی بزرگوار؟

کد خبر 849274 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»