Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حق شناس عصر امروز چهارشنبه اظهار داشت : هدر رفتن زمان به دلایلی چون تبادل موافقت نامه های مالی بین دستگاهی با سازمان مدیریت و کمیته برنامه ریزی و مانند آن باید تا حد امکان کاهش یافته و از کوچکترین فرصت برای تسریع در روند توسعه استان استفاده شود.

وی افزود: شرایط اقلیمی استان به نحوی است که باید قبل از آغاز فصل بارش و سرما اجرای پروژه های استان عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس ادامه داد: تعلل در اجرای پروژه ها و هدر رفت زمان باعث افزایش سه تا چهار برابری قیمت تمام شده پروژه ها و طولانی شدن زمان اتمام آنها می شود.

استاندار گلستان به مساعدت ۲۰ هزار میلیارد ریالی دولت به این استان طی هفته های اخیر اشاره کرد و افزود : دولت برای اجرای طرح زهکشی در اراضی شهرستان گمیشان یک هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده که  تکمیل این طرح علاوه بر افزایش راندمان محصول در اراضی زراعی در حوزه پیشگیری و کاهش خسارت ناشی از بروز سیل نیز بسیار نقش آفرین خواهد بود.

حق شناس بیان کرد: همچنین یک هزار میلیارد ریال برای تکمیل مخزن سد نرماب به استان اختصاص یافته که امیدواریم با جذب این اعتبار ساخت مخزن این سد تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی گفت: البته همچنان شبکه انتقال آب و شبکه توزیع آب این سد نیازمند اعتبارات بیشتر است و پیمانکار نیز رقمی معادل ۲ هزار میلیارد ریال طلبکار است.

 استاندار گلستان گفت : حجم بالای نقدینگی در کشور نشان می دهد که پول زیادی در بخش خصوصی متمرکز شده که برای شتاب دادن به توسعه استان باید از سرمایه های بخش خصوصی داخل و خارج استان استفاده کنیم.

روزبهان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان هم در این جلسه گفت: سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان و امسال ۱۵۷ میلیارد تومان به طرح های استان اختصاص یافت که با روند فعلی تزریق اعتبار برای اتمام پروژه های استان به صد سال زمان و بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی گلستان اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همایش پیاده روی کارکنان سپاه امروز در النگدره گرگان برگزار شد.

همچنین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و ادارات استان با شعار سلامت خانواده ، مردمی سازی سلامت در مسیر تپه بابا طاهر تا سایت ورزشی جنگل النگدره گرگان پیاده روی کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ادارات شهرستان مینودشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی