Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@23:29:31 GMT

تنها ز‌ن همراه پوتین در سفر به عربستان +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۸۱۵۴

تنها ز‌ن همراه پوتین در سفر به عربستان +عکس

تنها ز‌ن همراه پوتین در سفر به عربستان +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پوتین عربستان مذاکرات حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور پس از آنچه تهدیدهای تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی خوانده شده، دستور آغاز رزمایش‌های نظامی استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی را صادر کرده است.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، براساس دستور پوتین، در این رزمایش آمادگی نیروهای هسته‌ای غیر راهبردی مسکو به منظور انجام عملیات‌های جنگی به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین، در این رزمایش‌های نظامی تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات هسته‌ای غیر راهبردی نیز گنجانده خواهد شد. به گفته وزارت دفاع روسیه، آرایش‌های موشکی در منطقه نظامی جنوبی و نیروهای دریایی در این رزمایش مشارکت خواهند داشت.

در بخشی از بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: این رزمایش با هدف حصول اطمینان از تمامیت ارضی و حاکمیتی روسیه و در واکنش به اظهارات و تهدیدهای تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی علیه فدراسیون روسیه صورت خواهد گرفت.

درباره تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی بیشتر بخوانید

هرچند در این بیانیه نام مقامات مورد نظر روسیه یاد نشده اما مسکو به دفعات تاکید کرده که اظهارات امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه درباره احتمال مداخله مستقیم پاریس در جنگ اوکراین، به شدت خطرناک است.

روسیه تاکید دارد که آمریکا و متحدان اروپایی این کشور با حمایت از اوکراین با ده‌ها میلیون دلار سلاح، جهان را در آستانه رویارویی قدرت‌های هسته‌ای قرار داده‌اند.

نکته حائز اهمیت درباره بیانیه وزارت دفاع روسیه این است که کشورهای هسته‌ای به طور معمول تسلیحات اتمی خود را با برگزاری رزمایش وارسی می‌کنند اما به ندرت با انتشار بیانیه‌ای علنی، چنین رزمایش‌هایی را به تهدیدهای «مشخصی» پیوند می‌دهند.

کد خبر 6098099

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی