Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شاهین می‌گوید یکی از عواملی که در پیروزی تیمش برابر ساپیا تاثیر داشته، هوای خوب بوده است.

به گزارش ایسنا، مهرداد کریمیان، سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بعد از اینکه آقای ویسی با توافق جدا شدند من هدایت تیم را بر عهده گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته من با آقای ویسی آمده بودم و مدتی هم در تیم فجر کار کرده بودم. در لحظه‌ای که آقای ویسی می‌خواستند جدا شوند من هم کنارشان بودم اما خودشان تشخیص دادند که انسانی نیست ما تیم را یک دفعه تنها بگذاریم و برویم. به همین خاطر من ماندم تا کارم را انجام بدهم. بازیکنان ما واقعا زحمت کشیدند چون می‌خواستند ثابت کنند که هستند. اگر کسی امروز بازی ما را می‌دید متوجه می‌شد که جوانان مستعدی در تیم ما حضور دارند.

او اضافه کرد: بازی بسیار خوبی با تیم سایپا داشتیم. آن‌ها قابل احترام بودند. بازیکنانی که آقای صادقی بازی داده بود اکثرا زیر ۲۱ و ۲۰ سال بودند. این موضوع جای تبریک دارد. تشکیلاتی مثل سایپا این‌گونه به جوانان میدان می‌دهد. ان‌شاءالله در آینده آن‌ها بیشتر موفق باشند. ما فیلم بازی‌های قبلی سایپا را دیده بودیم و می‌دانستیم آن‌ها در هوای شرجی و گرمای بالای ۴۰ درجه چگونه بازی می‌کنند. تلاش کردیم توپ را حفش کنیم و با تلاش بازیکنان‌مان بازی را ببریم. امیدوارم شرایط شاهین همین‌گونه ادامه داشته باشد و پیروزی‌های خوبی به دست بیاید. من این پیروزی را به هواداران شاهین تبریک می‌گویم.

کریمیان در پاسخ به این سوال که آیا شوک تغییر سرمربی باعث پیروزی برابر سایپا شد یا خیر، گفت: شوکی به ما وارد نشده است. ما قبلا هم با این بازیکنان کار می‌کردیم اما چند عامل باعث پیروزی ما شد. امروز هوا بهتر از روزهای قبل بود و آن‌قدرها هم شرجی نبود. کمی در پاس دادن‌ها و کنترل توپ عمل کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. بازیکنان جوان گاهی طوری بازی می‌کنند که یک روز خوب هستند و یک روز بد اما امروز همه تیم ما خوب بودند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله این روند ادامه‌دار باشد.

او ادامه داد: اکثر بازیکنان ما طی هفته اخیر در تمرینات خوب بودند. شاید برخی بازیکنان در تمرینات خوب نبودند. به طور مثال بازیکنی به نام امین مشایخ که بازیکنان بسیار قابلی است طی هفته اخیر عملکرد خوبی در تمرینات نداشت. او به من می‌گفت من بازیکن تمرینی نیستم و قابلیت‌هایم را در بازی نشان می‌دهم. شاید هر بازیکنی نظر خودش را داشته باشد. بازیکنی دیگری به نام سلمان بهرامی در تمرینات واقعا خوب کار می‌کرد و ما را متقاعد کرد که از اول از او استفاده کردیم.

سرمربی شاهین اظهار کرد: قطعا باشگاه می‌خواهد تیم خوبی برای شهر بوشهر داشته باشد و همه تلاش می‌کنند مشکلات حل شود. قطعا همه می‌خواهیم کاری کنیم که خوشحال باشیم. هم بازیکنان و هم هواداران از نتایج تیم خشنود باشند. ما کم کم سعی می‌کنیم شرایط تیم را بهتر کنیم. خیلی‌ها می‌گویند بازیکنان مشکل بدنی دارند اما کم کم باید این مسائل را حل کنیم. در دوره‌ای که آقای ویسی بودند واقعا روی این مسائل کار کردند چون روی مسائل بدنی و استقامتی تاکید داشتند. ما امروز به لحاظ بدنی شرایط بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داشتیم. با این حال امروز عملکرد خوبی داشتیم و در بیشتر مواقع توپ را حفظ کردیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا بعد از این بازی در نشست خبری حاضر نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شاهین بوشهر تيم فوتبال سايپا استانی ورزشی منطقه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند

سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان می‌رود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست پیش از این بازی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد. ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش قطعی شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند. آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

خوزه اوناسیو لوپز، سرمربی تیم ملی ازبکستان نیز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: می‌دانیم که قرار است مقابل چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد