Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:55:30 GMT

بازیکن عراق: مدعی جدی صعود هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۸۳۸۶

بازیکن عراق: مدعی جدی صعود هستیم

بازیکن تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرد که این تیم مدعی جدی صعود از گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیاست.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت موازین نیوز عراق، ابراهیم بایش پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال عراق برابر کامبوج اظهار داشت: عراق مدعی صعود خواهد بود و از انگیزه کافی برخوردار هستیم. ما حریف قدرتمندی برای دیگر مدعیان صعود از گروه  C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز بازی‌های مهم و سرنوشت‌سازی پیش روی ما هستند.

بیشتر بخوانید: صدرنشینی عراق با زدن ۴ گل به کامبوج

این بازیکن تیم ملی فوتبال عراق درباره پیروزی برابر کامبوج گفت: ما با انگیزه و عزم بزرگی وارد میدان شدیم و می‌خواستیم خیلی زود به گل برسیم. ورزشگاه کامبوج مملو از تماشاگر و زمین چمن هم مصنوعی بود، اما هدف‌مان فقط پیروزی بود که به آن رسیدیم.

تیم ملی فوتبال عراق در بازی بعدی گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ روز ۲۳ آبان ماه سال جاری میزبان ایران است. این دیدار در بصره برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن ورزشی جام جهانی2022 کامبوج عراق بصره ایران فوتبال بازیکنان فوتبال تیم های فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

حسن زاده بیان کرد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی