Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در برنامه زنده تلویزیونی  اظهار کرد: اربعین تجلی قدرت شیعه در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی است.

وی افزود: زیبایی‌های معنوی اربعین بعنوان تجلی عشق و ارادت شیعیان و آزادی خواهان جهان به امام حسین (ع) نیازمند کار منسجم، مستمر فرهنگی و اطلاع رسانی در این خصوص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی گفت: ستاد اربعین استان تهران هماهنگ کننده و نقش تسهیل گری برای ارسال کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی را برعهده دارد.

وی بیان کرد: عزاداری‌های مربوط به سالار شهیدان طی سالیان متمادی و قرن‌ها به صورت خودجوش و از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود و حضور مردم در پیاده روی اربعین کاملا خودجوش است.

استاندار تهران گفت: ستاد اربعین استان تهران امسال هم همچون سال‌های گذشته در شهر نجف از مبدا ورودی خیل عظیم عاشقان امام حسین (ع)  مستقر شد در خصوص اسکان و پذیرایی به زائرین اربعین خدمت رسانی کرد.

وی افزود: امسال هم ستاد اربعین استان تهران توفیق داشت تا مسؤل ارائه خدمات در شهر نجف به زائران را برعهده داشته باشد و با هم افزایی و هماهنگی بین تمامی دستگاه‌های عضو ستاد، موفق شدیم این خدمات را به نحو مطلوبی ارائه دهیم.

محسنی بند پی در ادامه افزود: حدود۶۷ انواع تریلی، کامیون و کامیونت را پیش از آغاز این رویداد باشکوه حاوی انواع مواد غذایی و سایر مواد مورد نیاز زائرین اربعین که تمامی این کمک‌ها از محل مشارکت‌های مردمی تامین شده است به شهر نجف اعزام کردیم.

استاندار تهران گفت: امسال به صورت میانگین در صحن حضرت زهرا (س) پذیرای۵۰ هزار زائر بودیم تا زوار با تجدید قوا بتوانند در راهپیمایی پیاده روی اربعین شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تهران اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • پروژه جعل تاریخ شیعه
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما