Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، تاکئو موری معاون ارشد (سیاسی) وزارت خارجه ژاپن که برای رایزنی با مقامات وزارت امور خارجه کشورمان به تهران سفر کرده است بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) با محمد جوادظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در خصوص موضوعات مورد علاقه طرفین گفتگو و تبادل نظر بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این دیدار وقوع طوفان و سیل اخیر در ژاپن را به ملت و دولت ژاپن تسلیت گفت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معاون وزارت خارجه وزارت امور خارجه وزیر امور خارجه امور خارجه سیل ژاپن دولت ژاپن سیل وزارت امور خارجه وزیر امور خارجه محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان به ریاست «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان و «فرخ شریف زاد» معاون اقتصادی و کنسولی وزارت امور خارجه تاجیکستان در تهران برگزار شد.

هیأت‌های دو طرف درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، تسهیل ترد اتباع، تمهید همکاری‌های علمی، آموزشی، حقوقی، قضائی، پلیسی، حمایت از رانندگان و حل و فصل مشکلات اتباع گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6098446 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • جمهوری‌خواهان آمریکا: رابرت مالی اسناد محرمانه را در تلفن همراه شخصی‌اش نگهداری می‌کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • دیدار امیرعبداللهیان و نیچروان بارزانی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان