Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات و اعتبارات دولتی برای جبران خسارات سیل گفت: کمک دولت برای عمران و جبران خسارات سیل لرستان آیا بیش از هزار میلیارد بوده است؟  

وی با بیان اینکه آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفری که به لرستان داشتند مدعی بودند که گزارش این ۸ هزار میلیارد خسارت به تهران و وزارت کشور و قرارگاه بازسازی سیل نیامده است، تصریح کرد: ایشان گفتند هرچه مصوب شد ما دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: آیا این برآورد خسارات سیل لرستان درست است؟ اگر درست است چرا به قرارگاه بازسازی برده نشده است؟ اگر برده شده نظرات آقایان چیست.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه ما پاسخ به این مسائل را مطالبه کرده ایم تا برای مردم و رسانه ها مشخص شود، افزود: ۸ هزار میلیارد خسارت سیل بوده است، یا باید بگوییم واقعی نبوده خوب اشکال ندارد بیایید بگویید، اگر درست است چرا تنها هزار میلیارد یعنی ۱۲ درصد تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه آقای نوبخت هم دستور دادند به اینکه این مسائل بررسی شود، گفت: چرا برآورد خسارات سیل لرستان را نبرده اند در قرارگاه بازسازی سیل مصوب کنند و اعتبار بگیرند. این یک مطالبه است. رهبر معظم انقلاب فرمودند مطالبه گری کنید، این یک نوع مطالبه گری است. آقایان بیایند جواب منطقی و عقلانی بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: حالا که سازمان برنامه و بودجه و دولت اعلام آمادگی کرده پول دارد و می تواند برای بازسازی بدهد، چرا نرویم اعتبار برای استان بگیریم.

براساس این گزارش، روز گذشته رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در جریان سفر به لرستان با انتقاد از تفاوت در آمار پرداخت اعتبارات جبران خسارت سیل گفت: دولت ۳ هزار میلیارد به لرستان تخصیص داده در حالی که این آمار هزار میلیارد اعلام شده است.

نوبخت خطاب به استاندار لرستان با تاکید بر اینکه از شما طلب می کنم کمیته بررسی این مسئله را به ریاست دکتر عدل تشکیل داده و قبل از پایان هفته علت تفاوت آمار گزارش داده شود، اظهار داشت: سه برابر عدد است، خیلی تفاوت دارد. ۳ هزار میلیارد تومان پرداختی هایی است که به این امر اختصاص یافته و با هزار میلیارد متفاوت است.

کد خبر 4749128

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان خرم آباد خسارات سیلاب اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075298 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است