Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفیعی از برگزاری کارگاه نمایش نامه‌ نویسی دفاع مقدس با حضور نمایش نامه‌ نویسان مطرح کشور در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «رضا رفیعی» امروز ( ۲۴ مهر) با اعلام این خبر، گفت: این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور «عبدالحی شماسی» نویسنده، کارگردان‏ و استاد دانشگاه در روزهای ۳۰ مهرماه و یکم آبان‌ماه امسال در دو نوبت صبح و عصر در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان ۶ یاسوج برگزار می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نشست روز نخست کارگاه روز سه‌ شنبه ساعت ۱۵ و نشست روز چهارشنبه از ساعت ۹ صبح و بعد از ظهر از ساعت ۱۵ برگزار می‌ شود، اظهار داشت: از عموم علاقه مندان و هنرمندان حوزه نمایشنامه‌ نویسی و تئاتر برای حضور در این کارگاه آموزشی دعوت می‌ شود.

 

وی در ادامه، اضافه کرد: اجرای کارگاه نمایش نامه‌ نویسی دفاع مقدس به همت مدیریت هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان، معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و واحد نمایش حوزه هنری استان برگزار می‌ شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا موکب اربعین رضا رفیعی نمایش نامه نویسی کارگاه هنرهای نمایشی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد