Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در ششمین جلسه ستاد هماهنگی مدیریت شهری در محل تصفیه خانه فاضلاب شهری زنجان افزود: شبکه‌هایی در حوزه فاضلاب شهری در زنجان  اجرا شده است که بخشی از مردم رغبتی برای استفاده از آن ندارند.

وی تاکید کرد: باید راهکارها، اقدامات و مشوق‌هایی ارائه شود تا طرح‌هایی که با صرف هزینه های بالا اجرا می‌شود، مورد اقبال مردم نیز قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با بیان اینکه پساب فاضلاب شهری سود دارد، گفت: یکی از مهمترین منافع آن برای زنجان تغذیه سفره های آب زیرزمینی از محل رها سازی آب تصفیه محسوب می شود که در زمان کم‌آبی این مهم قابل توجه و حائز اهمیت است.

حقیقی تاکید کرد: آماده بهره‌مندی از راهکارهای عملی توسط کارشناسان، صاحب‌نظران و مدرسان دانشگاه ها درخصوص استفاده از پساب فاضلاب شهری زنجان برای صنعت هستیم.

وی ادامه داد: در خصوص حل مشکل آب های سطحی در خیابان صدرا که یکی از مشکلات زیست محیطی شهر زنجان است می توانیم از محل فروش پسماند روی برای پروژه های مهم و تاثیرگذار در این خصوص هزینه کنیم که ارزشمند و تاثیرگذار است.

استاندار زنجان گفت: از این درآمدها برای حل مشکل بالا آمدن آب سطحی، ترغیب مردم برای اتصال به شبکه فاضلاب، متصل کردن بافت ناکارآمد شهری به شبکه فاضلاب استفاده می‌شود.

حقیقی اظهار داشت: از محل درآمد فروش پسماند روی می توان برای پروژه های بهداشت و درمان، حفظ محیط زیست، حوزه جوانان و فاضلاب هزینه کرد چرا که این مهم مطابق با سیاست های مدیریت و برنامه ریزی است.

استاندار زنجان قبل از جلسه از روند تضفیه فاضلاب شهری زنجان در کوشکن بازدید کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محیط زیست پسماند آب و فاضلاب زنجان تصفیه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با گلایه‌مندی از موضوع سد معبر در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر و به ویژه خیابان‌های امام خمینی (ره) و عطایی اظهار کرد: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم ناراضی هستند.

وی افزود: ترافیک شهر ارومیه، سد معبر و مشاغل مزاحم را به خیابان‌های فرعی کشانده و این موضوع شهروندان را دچار مشکل کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم معترض هستند و متأسفانه در اکثر نقاط شهر سد معبر به وضوح قابل مشاهده است.

منافی با اشاره به تدابیر لازم و اساسی برای ساماندهی مشاغل مزاحم تصریح کرد: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه در سال‌های گذشته اقدامات زیادی نسبت به رفع مشاغل مزاحم انجام داده است اما کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

کد خبر 751130

دیگر خبرها

  • شیراز چگونه کلان‌شهری بدون آلودگی هوا شد؟
  • اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است
  • اعلام وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی
  • وضعیت نامناسب دفن زباله در استان به دستگاه قضایی اعلام شد
  • وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی اعلام شد
  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود