Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق استقلال گفت: بازیکنان در بازی امروز توجه داشته باشند که در مسابقات حذفی باید از تک موقعیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنند و در غیر این صورت به مشکل بر می‌خورند و بازی دچار گره می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال، درباره دیدار تیم ‌های ملی ایران و بحرین در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: بنده بعد از  ۱۰ دقیقه آغاز بازی گفتم این دیدار می‌تواند نتیجه دلخواه ما را به همراه نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بحرین تیم خطرناکی نشان داد و بازیکن شماره ۹ این تیم حفظ توپ بسیار خوبی داشت و همچنین این تیم از سمت راست بسیار با قدرت و خطرناک ظاهر می شد  و در ادامه هم سانتر از همین بخش باعث پنالتی وکسب برد ان تیم شد.

وی در ادامه با اشاره به سابقه مخدوش بحرین در ایجاد جنگ روانی عنوان کرد: بنده در مصاحبه‌ای که چند روز پیش نیز داشتم تاکید کرده بودم که بازیکنان و همه عوامل این تیم در ایجاد جنگ روانی و عصبی کردن حریف مهارت دارند،  بازیکنان ما باید تمرکز خود را حفظ کنند اما متاسفانه در بسیاری از اوقات عدم تمرکز بازیکنان باعث شد آنها نتوانند بازی اصلی خود را انجام دهند.

 هافبک اسبق تیم ملی در ادامه با اشاره به این نکته که انتظار داشتیم تیم ملی به راحتی بحرین را شکست دهد عنوان کرد: باید به این نکته اشاره کنم که خود من از دیدن سیدمجید حسینی در بازی تعجب کردم و معتقدم به ترکیب تیم برنده نباید دست زد. من حدود ۵۱ بازی ملی در کارنامه خود دارد معمولاً در بازی‌ها بر اعصاب خود مسلط بودم و فقط یک‌بار در بازی‌های ملی اخراج شدم که اتفاقا در همین ورزشگاه بود و دلیل آن هم همین مواردی است که دیدید و شنیدید. بی‌احترامی، ایجاد آشوب و تشنج، فحاشی به زبان فارسی و بسیاری از موارد دیگر که یک بازیکن حرفه‌ای نباید به توجه کند. به هر حال این دیدار حالا به پایان رسیده و ما باید ماه آینده مقابله تیم قدرتمند عراق بازی کنیم. بازیکنان باید بدانند اگر تمرکز کافی داشته باشند و بازی خودشان را انجام دهند بی تردید می‌توانند عراق را در همان کشور شکست دهند.

مربی اسبق استقلال درباره بازی امروز این تیم مقابل تیم فجرسپاسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تاکید کرد: بازی‌های جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و این دیدار نیز یک بازی سخت خواهد بود. چرا که تیم فجرسپاسی یک تیم دونده و تاکتیکی است و حضور آنها در رده سوم لیگ دسته اول اتفاقی نیست. بازیکنان استقلال در بازی امروز توجه داشته باشند که در مسابقات حذفی باید از تک موقعیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنند و در غیر این صورت به مشکل بر می‌خورند و بازی دچار گره می‌شود.

دین‌محمدی در پایان تصریح کرد: اما با با توجه به اینکه این بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران استقلال انجام می‌شود و من فکر می‌کنم آبی‌پوشان بتوانند بازی را ببرند. از طرفی بازیکنان می‌توانند با صعود مرحله بعد هم شانس قهرمانی خود در این جام را بالا ببرند و هم به لحاظ روحی روانی خود را مهیای برگزاری ادامه دیدارهای لیگ کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا سیروس دین محمدی هافبک سابق تیم ملی مربی اسبق استقلال استقلال فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود