Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@21:24:36 GMT

تمهیدات ویژه بانک پارسیان برای زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۰۸۴۶

تمهیدات ویژه بانک پارسیان برای زائران اربعین

آفتاب‌‌نیوز :

سلام امینی، نماینده ایلام درگفت وگو با آریا؛ با اشاره به افزایش قابل توجه ترددهای زایران از مرز مهران، گفت: با وجود افزایش ترددهای زایران، خدمات رسانی و تامین ارز به خوبی درحال انجام است و این مساله نشان می دهدکه بانک هایی همانند بانک پارسیان تا چه اندازه توانسته اند مشکلات و نیازهای زائران را شناسایی و پیش بینی کنند و متناسب با آن راهکار ارایه داده و سطح خدمات خود را نیز افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد صفری، نماینده مردم کرمانشاه نیز با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر بروز مشکل در تامین ارز به دستمان نرسیده است، افزود : امسال با وجود افزایش تردد زایران در مرز خسروی، تاکنون هیچ مشکلی در تامین ارز رخ نداده است و این نشان می دهد که امسال بانک ها تمهیدات خوبی برای زائران فراهم کرده اند.

وی با اشاره به خدمت رسانی بانک ها به ویژه بانک پارسیان در مناطق مرزی،گفت: انواع خدمات بانکی از طریق خودپردازهای سیار این بانک ها و همچنین بانک پارسیان در حال انجام است و همین اقدام کار زائران را بسیار آسان کرده است

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بانک پارسیان زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات