Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس خبر داد : وزارت ورزش و جوانان عناوین روزهای هفته تربیت بدنی و ورزش را اعلام کرد. به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان ، محمد رضا صلواتی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس در این باره اظهار داشت : آغازهفته تربیت بدنی ورزش امسال با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) مصادف شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت و افزود: همه ساله از 26 مهر ماه الی 2 آبان ماه بنام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و بر این اساس مدیر کل دفترتوسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عناوین روزهای این هفته را با شعار پیش بسوی ایران فعال اعلام نموده است : صلواتی افزود: روز اول این هفته برابر است با روز جمعه 26 مهر ورزش، همدلی و مشارکت اجتماعی با رویکرد تمرکز بر تقویت بنیان خانواده خواهد بود . روز دوم این هفته روز شنبه 27 مهر ماه مصادف با اربعین حسینی است بنام ورزش؛ ایثار، نهضت حسینی با رویکرد تمرکز بر تقویت روحیه جهادی و حماسی است. روز سوم این هفته روز یکشنبه 28 مهر ماه بنام روز ورزش، آگاهی، سبک زندگی فعال با رویکرد تمرکز بر اصلاح نگرش و سواد حرکتی نامگذاری شده است. روز چهارم این هفته روز دوشنبه 29 مهر ماه روز ورزش ، سنتهای آیینی و پیوند نسل‌ها با رویکرد تمرکز بر تقویت انسجام اجتماعی می باشد. روز پنجم این هفته روز سه شنبه 30 مهر ماه بنام روز ورزش توانمندی و امید به آینده با رویکرد تمرکز بر توانمند سازی کم توانان است. روز ششم این هفته روز چهارشنبه 1 آبان ماه بنام روز ورزش، پویایی و سلامت ملی با رویکرد تمرکز بر تندرستی اقشار جامعه می باشد. روز هفتم این هفته روز پنجشنبه 2 آبان ماه بنام روز ورزش، معنویت و ولایت مداری با رویکرد تمرکز بر تقویت اخلاق و تعالی جامعه نام گذاری شده است. مدیر روابط عمومی اداره کل ضمن گرامیداشت این هفته اعلام کرد: هیات های ورزش استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در این ایام برنامه های متنوع و مسابقات ورزشی برگزار می نمایند که از همه علاقمندان به ورزش درخواست می شود در این برنامه ها مشارکت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

هزار میلیارد خسارت در روزنامه آوای خراسان جنوبی و برج ۲۱۹ متری در انتظار تصمیم شورا در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت