Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با بیان اینکه ‌تردد زائران اربعین در مرزهای چهارگانه به شرایط بسیار مطلوبی ‌رسید، گفت: از‌مردم برای مدیریت سفر اربعین قدردانی می‌کنیم. ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرز شلمچه، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در مرزها به شرایط بسیار مطلوب‌تر و مناسب‌تری در تردد زائران رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از 3 روز پیش تاکنون ورودی‌های ما در مرزها نسبت به خروجی‌ها بیشتر شده و از مردم و زائران عزیز باید تشکر کنیم چراکه سفر خودشان را مدیریت کردند و به توصیه‌های ستاد اربعین گوش کردند.

وزیر کشور افزود: امیدواریم بتوانیم با تدابیری که به‌عمل‌آمده چند روز آینده را هم پشت سر بگذاریم. چنانچه نظم و انضباط رعایت شود می‌توانیم خدمات بهتری را ارائه بدهیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از مرز شلمچه بازدید کرداخبار اربعین 98| روزانه 300 هزار لیتر آب به مواکب شلمچه ارسال می‌شوداخبار اربعین98|بالغ بر 17 هزار خودرو در پارکینگ‌های مرز شلمچه استقرار یافته‌اند

رحمانی‌فضلی عنوان کرد: امروز به شلمچه آمدیم تا به کسانی که اینجا زحمت می‌کشند خدا قوت بگوییم و خیرمقدم به زائرانی که وارد می‌شوند. پس‌ازآن نیز به مرز مهران می‌رویم.

وی اظهار داشت: از رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم که در این مدت کمک خوبی در تنظیم روابط ستاد و نیروی‌های خدماتی اباعبدالله الحسین و مردم داشتند و این هماهنگی، همراهی و همدلی که بین همه بوده الگوی مناسبی برای خدمت و کار کردن در کشور است.

وزیر کشور افزود: تا شب گذشته حدود 280 هزار نفر در مرز شلمچه بازگشتند و خروجی‌های ما تقریباً 60 هزار نفر بوده ‌و این روند ادامه پیدا می‌کند.

رحمانی فضلی بابیان اینکه احتمالاً طی دو روز آینده ترافیک بیشتری داشته باشیم، گفت: زائرانی که با خودروی شخصی آمدند و تازه از راه رسیدند بلافاصله سوار خودرو نشوند ‌بلکه ابتدا در مکان‌هایی که تعبیه‌ شده استراحت ‌و بعدازآن با خودروهای خود عازم شوند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانشان با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار علی فضلی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به همراه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده بازدیدی از  یادمان های شهدای جنوب کشور انجام شد.

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانش با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت.

دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور

این بازدید که در سالروز عملیات سیدالشهدا برگزار شده بود سردار فضلی و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در بین رزمندگان لشگر 10 در یادمان سیدالشهدا حضور یافتند و برای رزمندگان سخنرانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی مردم از اجرای طرح نور در کشور + فیلم
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد