Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@19:09:52 GMT

نام دروازه‌بان تیم ملی در مجله فرانس فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۱۲۹۷

نام دروازه‌بان تیم ملی در مجله فرانس فوتبال

 فرانس فوتبال که پرونده این شماره اش را به اسطوره های فوتبال ساحلی دنیا اختصاص داده از پیمان حسینی به عنوان یکی از برترین بازیکنان فوتبال ساحلی تاریخ نام برده است.

در این مطلب که با تیتر «10 اسطوره فوتبال ساحلی» منتشر شده آمده است:«در فوتبال، ستاره ها همیشه در زمین چمن نیستند بلکه ستاره هایی هم هستند که روی شن بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاصله یک ماه مانده به رقابت های جهانی این رشته، روی ستاره های تاریخ فوتبال ساحلی تمرکز و آنها معرفی شده اند». درادامه این مطلب، به معرفی 10 بازیکن برتر تاریخ این رشته که از آنها به عنوان اسطوره یاد شده، معرفی شده اند. ژوائو ویکتور از پرتغال، نِنم از برزیل، رومیرو امارلی از اسپانیا، اریک کانتونا از فرانسه، جونیور از برزیل، دیان استانکوویچ از سوئیس، هیمانو تائیارویی از هائیتی، الساندرو التوبلی از ایتالیا، پیمان حسینی از ایران و ایلیا لئونوف از روسیه، بازیکنانی هستند که فرانس فوتبال به اختصار اطلاعاتی درباره شان منتشر کرده است.

درباره پیمان حسینی در این مطلب آمده است:«سال های اخیر تیم فوتبال ساحل ایرانی در رده بین المللی پیشرفت قابل توجهی داشته و یکی از دلایل مهم چنین پیشرفتی را باید پیمان حسینی دانست. دروازه بان تیم ملی ایران به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در پست خودش در نظر گرفته می شود و واکنش های او درون دروازه، در اینترنت دست به دست چرخیده است. از سال 2014، سالی که او کارش را به صورت جدی در فوتبال ساحلی از سر گرفته تا همین روزها، پیشرفت این دروازه بان که برای شهریار ساری بازی می کند، فوق العاده و چشمگیر بوده است. او آن قدر درخشید که سرانجام در سال 2017 به عنوان بهترین دروازه بان دنیا دراین رشته از سوی فیفا انتخاب شد. آن سال، همان سالی بود که ایران عملکرد زیبایی در رقابت های جام جهانی داشت و توانست به عنوان سومی دنیا برسد. البته که با وجود ستاره هایی مثل پیمان حسینی در آن رقابت ها، مشخص شد که ان عنوان سومی اتفاقی نبوده است».

256 43

کد خبر 1311606

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال ساحلی اربعین ترکیه سوریه پیاده روی اربعین ایالات متحده آمریکا کردهای سوریه رجب طیب اردوغان باشگاه استقلال حسن روحانی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مهدی حسینی هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتور در بازی رفت مقابل فولاد خوزستان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با 2 شوت سرکشی که به سمت دروازه کریستوفر کنت شلیک کرد سه امتیاز را برای تراکتور به ارمغان آورد.

مهدی حسینی در آن مسابقه مرد اول تراکتور بود و با نفوذهای به موقع درون محوطه فولاد خودش را در شرایط شوت‌زنی قرار می‌داد و با ضربه محکم و مهار نشدنی دو گل به ثمر رساند و ستاره میدان بود.

این مسابقه دومین دبل دوران فوتبال مهدی حسینی بود و او پیش از این زمانی که در آلومینیوم اراک توپ می‌زد با 2 گلی که مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی دو بر یک آنها شد.

مهدی حسینی در این فصل یک گل هم مقابل شمس‌آذر به ثمر رساند تا در 23 حضور خود به عنوان بازیکن و تعویضی 3 گل با پیراهن تراکتور به ثمر رسانده باشد.

او در بازی با فولاد با انگیزه‌های خاصی به میدان خواهد رفت و به دنبال تکرار عملکرد فوق‌العاده در نیم فصل نخست خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل