Web Analytics Made Easy - Statcounter

به احتمال فراوان دیدار بارسلونا و رئال مادرید چهارم آبان در نوکمپ برگزار نمی‌شود و کمیته برگزاری پنج‌شبه یا جمعه تصمیم نهایی را در این رابطه خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کمیته برگزاری بازی‌های فوتبال اسپانیا، پنج‌شنبه و یا جمعه درباره زمان برگزاری دیدار بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا تصمیم می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال کلاسیکو قرار بود شنبه ۲۶ اکتبر (چهارم آبان) در نوکمپ برگزار شود اما شرایط بد کاتالونیا به خاطر اعتراض‌های مردم این استان، احتمال تغییر زمان و مکان این دیدار را قوت بخشیده است.

امکان دارد بازی چهارم یا هجدهم دسامبر (۱۳ یا ۲۷ آذر) برگزار شود. هر دو تاریخ به دیدارهای رفت لالیگا بر می‌گردند. در آن زمان نوکمپ می‌تواند میزبانی‌اش را حفظ کند. با این حال به احتمال فراوان ال کلاسیکو هجدهم برگزار شود چون یکم (۱۰ آذر) قرار است بارسلونا به مصاف اتلتیکو مادرید برود و آبی‌اناری‌ها تنها در فاصله چهار روز باید با دو رقیب اصلی‌شان برای قهرمانی در لالیگا بازی کنند.

بر اساس گزارش ماموران اسپانیا، برگزاری دیدار در زمان از پیش تعیین شده اشتباه است و هرگز نباید این بازی به سانتیاگو برنابئو انتقال یابد چون قانون اجازه این کار را نمی‌دهد.

مردم شهر بارسلونا پس از محکوم شدن ۱۲ رهبر جدایی طلب خشم خود را از این تصمیم نشان دادند. اعتراض‌ها از فردوگاه ال پرات شروع و باعث شد پروازهای زیادی لغو شود. در درگیری‌های پلیس با معترضان ده‌ها نفر مجروح  و دستگیر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ال کلاسیکو تیم فوتبال بارسلونا رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!