Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:12:06 GMT

پیشنهادات اوجاقی برای ورود ووشو به المپیک

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۱۳۱۴

پیشنهادات اوجاقی برای ورود ووشو به المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو روز تا آغاز  پانزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان، جلسه کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی با حضور نمایندگانی از چین، روسیه، ایران، آمریکا، برزیل و مصر برگزار شد. در این جلسه پیشنهادات مختلفی از سوی حاضرین برای بهبود روند کار ورزشکاران و با نگاه المپیکی شدن این رشته در آینده مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهمترین بحث مطرح شده در این جلسه استاندارد سازی فرم های تالو و اوزان ساندا با هدف فراهم شدن شرایط رسیدن به بازی های المپیک  بود. یکسان سازی لباس تالوکاران، وزن‌کشی مسابقات، گسترش ووشو در کشورهای مختلف، برگزاری کمپ های بین المللی، دوره های آموزشی، بخصوص دوره های آموزشی آن لاین از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود. 

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی کشورمان که عضو این کمیته است، در این نشست در خصوص برگزاری لیگ جهانی ووشو، مسابقات بین قاره ای، یکسان سازی تجهیزات ووشوکاران، تشکیل رنکینگ جهانی ورزشکاران، برگزاری مسابقات پیشکسوتان با استانداردها و قوانین خاص در جهت حفظ ایمنی و سلامتی ورزشکاران، برگزاری مسابقات منطقه ای و محدود کردن اوزان ساندا برای حضور در المپیک به سه بخش سبک وزن، میان وزن و سنگین وزن پیشنهاداتی را ارائه داد. 

پیشنهادات فوق برای بررسی به کمیته فنی فدراسیون جهانی ارسال خواهد شد و در صورت تائید، برای تصویب به هیات رئیسه ارجاع خواهد شد. 

کد خبر 4749205

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو ووشو قهرمانی جهان حسین اوجاقی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کامبوج تیم ملی فوتبال بحرین کشتی فرنگی مارک ویلموتس کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است

آروین نجفی بازیکن تیم ملی اسکیت درباره وضعیتش اظهار کرد: امسال ۲ دوره مسابقات انتخابی داشتیم که مرحله اولش در اراک برگزار شد و من توانستم مقام اول اسکیت  ماده ۲۰۰ متر جوانان را کسب کنم و دور دوم در ۲۰ اردیبهشت ماه در مجموعه آزادی برگزار خواهد شد که امیدوارم مقام خوبی را کسب کنم.

او افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که به دلیل استاندارد نبودن پیست‌ها در هر دوره از مسابقات مجبوریم که از چرخ نو استفاده کنیم و با توجه به اینکه هزینه چرخ نو برای ورزشکاران بالاست و تقبل این هزینه‌ها واقعا سخت شده است. همچنین شرایط خوابگاه و غذا در اردو‌های تیم ملی  سطح بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، لغو مسابقات هم هزینه‌هایی برای ورزشکاران دارد و امیدوارم  مسئولان بتوانند این مسائل و مشکلات را حل کنند تا بتوانیم در کنار هم به پیشرفت اسکیت کمک کنیم و شادی را رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی