Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@15:59:39 GMT

آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۱۳۳۸

آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در هرمزگان

همزمان با دومین روز از کلید خوردن پویش « بخشایش حسینی در استان هرمزگان، شوق رفتن به کربلا در اربعین حسینی منجر به آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد از حبس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، پس از اعلام آغاز پویش « بخشایش حسینی » در قالب طرح جمع آوری کمک‌های نقدی جهت آزادی زندانیان غیرعمد ویژه ایام اربعین حسینی در رسانه ها و فضای مجازی استان هرمزگان، صبح امروز فرد خیر و نیک اندیشی با مراجعه به ستاد دیه هرمزگان به این پویش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پویش « بخشایش حسینی » با مشارکت ستاد ملی صبر و ستاد دیه در ایام اربعین حسینی در استان هرمزگان در حال برگزاری است و راهپیمایان اربعین و هر ایرانی محب امام حسین(ع) می تواند به نیت مشارکت در ثواب راهپیمایی عظیم اربعین با پرداخت حداقل ۵ هزارتومان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سهیم شده و پویش بخشایش حسینی را در محرم ۱۳۹۸ رونق‌بخشند.

 

« احمد مرادی نژاد »، مدیر ستاد دیه هرمزگان در این باره گفت: با پیوستن این نیکوکار به پوش بخشایش حسینی، زمینه برای آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۵۳ میلیون ریال فراهم شد.

 

وی افزود: مشارکت کنندگان نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی به نام ستاد دیه استان هرمزگان و یا از طریق تلفن همراه با شمارگیری کد دستوری# ۰۷۶، ۷۷۷۷ * ۷۸۰ *پرداخت کنند.

 

این خیر نیک اندیش که در این پویش مشارکت کرده است، می گوید: برای نخستین بار  قصد و نیت رفتن به کربلای معلی و زیارت امام حسین(ع) و شوق دیدار را در اندیشه خود داشتم و مقدمات سفر را فراهم کرده بودم و دیدار با خاندان اهل بیت را لحظه شماری می کردم که در شبکه های مجازی در جریان این پویش قرار گرفتم و با مشورت با خانواده تصمیم گرفتم به جای رفتن به کربلا و حضور در رهپیمایی عظیم اربعین حسینی، با نیت شرکت در راهپیمایی اربعین برای آزادی یک نفر زندانی دست به کار شوم.

 

وی ابراز امیدواری کرد که این زندانی در شب اربعین حسینی به آغوش گرم خانواده اش باز گردد و این اقدام نیز مورد قبول اهل بیت(ع) به ویژه سرور و سالار شهیدان قرار گیرد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ اصفهان کانون های مساجد پویش بخشایش حسینی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اربعین ستاد دیه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»