Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@17:29:35 GMT

ماجرای قتل با ۱۲ گلوله در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۱۴۲۳

ماجرای قتل با ۱۲ گلوله در بوشهر

سردار خلیل واعظی گفت: ساعت ۲۰ شب ۲۴ مهرماه یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابان‌های جنوب شهر بوشهر به پلیس اطلاع داده شد.

وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد فردی به هویت الف. در مقابل یک نمایشگاه اتومبیل واقع در خیابان و در انظار مردم بر اثر اصابت گلوله اسلحه فردی ناشناس به قتل رسیده، قاتل و همدستانش نیز بلافاصله متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار واعظی با بیان این که بررسی اولیه نشان داد از ۱۲ گلوله شلیک شده از اسلحه قاتل ۸ گلوله به مقتول اصابت کرده بود، اظهار کرد: با حضور کارآگاهان پلیس و فعال شدن واحد‌های اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد عوامل این حادثه پس از تیراندازی به مقتول با استفاده از یک دستگاه خودرو بدون پلاک به سرعت از شهر بوشهر خارج و در تلاش جهت خروج از استان هستند.

وی بیان کرد: با ابلاغ دستورات هوشیاری به شهرستان‌های تابعه این خودرو شناسایی و در ورودی شهر دیلم در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت، اما بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت زیاد ادامه مسیر داد.

فرمانده انتظامی بوشهر عنوان کرد: خودرو مذکور به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل، به تیر برق برخورد کرده و دچار آتش سوزی شد.

وی گفت: با اعلام پلیس بلافاصله نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند، ولی به علت شدت برخورد دو نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند و نفر سوم نیز مصدوم شد که در بیمارستان تحت درمان است.

سردار واعظی با بیان اینکه مقتول و عوامل این قتل همگی اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو اسلحه به کار رفته در قتل و تعدادی فشنگ مربوطه کشف شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل شلیک گلوله حادثه واژگونی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم) مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست