Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کامیل کریمیان صبح پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان سقز، اظهار داشت: فرمانداری به عنوان زیر مجموعه وزارت کشور، مجری انتخابات است و باید مر قانون را رعایت و نباید تحت هیچ شرایطی اصل بی طرفی و حراست از حق الناس به عنوان یک وظیفه مهم و اساسی را خدشه دار کند و قطعا بعنوان مسئول و مجری شخصا ناظر بر تمامی مراحل اجرایی انتخابات هستم و اجازه نخواهم داد امانت مردم به عنوان حق الناس تضییع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمل به قانون، امانتداری و رعایت بی طرفی مهمترین وظیفه و اولویت مجریان انتخابات است که این اصول حتما باید رعایت شود.

فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه انتخابات نمادی از دموکراسی و مردم سالاری است، ادامه داد: مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات اسفند ماه نشان دهنده اقتدار مردمی نظام اسلامی خواهد بود و باید عوامل برگزار کننده و مجریان انتخابات با نگاه بی‌طرفانه، بسترهای لازم را برای افزایش مشارکت سیاسی و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنند.

کریمیان با بیان اینکه انتخابات، بزرگترین رخداد کشور که انسجام و قدرت منطقه ای و ملی و بین المللی ایران را به نمایش می گذارد، بر مشارکت گسترده و پرشور مردم تاکید کرد.

وی خواستار آسیب شناسی انتخابات گذشته، مستند سازی فرایند برگزاری انتخابات، موانع مشارکت مردم، بستر سازی برای انتخابات پرشور، بررسی و آماده سازی زیرساخت های لازم، امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

کد خبر 4749254

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان سقز فرمانداری سقز اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند

پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان در گفت و گوبا باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس گفت:بنده به عنوان یک فعال سیاسی از مردم کشور تقاضا می‌کنم که با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات نمایندگان را با قدرت راهی خانه ملت کنند تا آنها بتوانند حقوق مردم را قاطعانه پیگیری کنند.

وی افزود: انتخاب همه افرادی که وارد مجلس می‌شوند اهمیت بسزایی دارد چرا که با یک رأی وکلای ملت یه لایحه تصویب و یا یک وزیر استیضاح می‌شود. 

سروری ادامه داد: فرد فرد نمایندگان این توانایی را دارند که سرنوشت بودجه ساليانه را رقم بزنند لذا اکنون مشارکت در انتخاب پانزده درصد نمایندگان مجلس نقش بی بدیلی در آینده کشور دارد از طرفی نماینده‌ای که با رای بالا وارد مجلس می‌شود قدرت و کارایی بیشتری دارد.

مرحله دوم انتخابات مجلس جمعه این هفته  برای ۴۵ کرسی، در ۱۵ استان و در ۴۷ شهرستان برگزار می‌شود.

انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو، حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، حوزه آبادان، حوزه شیراز، حوزه کرمانشاه، حوزه خرم‌آباد، حوزه قائمشهر و حوزه ملایر به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی