Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه طرح آموزشی و عمرانی دانشگاه گرمسار روز پنجشنبه با حضور محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و علیرضا آشناگر استاندار سمنان با ۱۲۸ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، فرماندار گرمسار روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های آموزشی و عمرانی دانشگاه گرمسار در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح فضای سبز این دانشگاه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید رجایی ادامه داد: همچنین طرح آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری با حضور واعظی است.

 وی خاطر نشان کرد: گام دوم ساخت ساختمان آموزشی دانشگاه با اعتبار ۹۲ میلیارد ریال امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره‌برداری رسید.

فرماندار گرمسار گفت: با توجه به فعالیت بیش از یکهزار واحد تولیدی و صنعتی در غرب استان سمنان توسعه دانشگاه گرمسار می‌تواند در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی در منطقه تاثیرگذار باشد.

رجایی گفت: زیرساخت‌های توسعه علمی و پژوهشی در شهرستان گرمسار فراهم است و فعالان اقتصادی از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال پایدار بهره ببرند.

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و آموزشی در شهرهای گرمسار و دامغان و شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سمنان در قالب سفر یک روزه به این استان سفر کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان اقتصاد مقاومتی توسعه علمی فرماندار فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا

سخنگوی دولت گفت: ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهوری در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس‌جمهوری، نوشت: «دنیا نیازمند نبوغ جوان ایرانی است؛ ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهور در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است. سربلندی و اقتدار همراه با آورده‌های اقتصادی، از نتایج صادرات خدمات فنی - مهندسی ایرانی است.»

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز - چهارشنبه، پنجم اردیبهشت - به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است. دیدار دوجانبه، نشست هیات‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی