Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود 11 هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران در چهار مرز کشور در نظر گرفته شده است، گفت: این اتوبوس‌ها به صورت منظم زائران را به ستادهای معین و از آنجا به شهرهای مقصد حمل می‌کنند.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی امروز، 25 مهرماه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تا پایان تردد زائران از مرزها، حمل و نقل با کیفیت مطلوب برقرار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برنامه‌های بهسازی مسیرهای منتهی به مزرهای کشور برای تردد زائران در سال آینده، افزود: برنامه‌های بهسازی و نوسازی وزرات راه، برنامه‌های دائمی است و مرتبا در حال اجرای این برنامه‌ها هستیم.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص توسعه پایانه‌های مرزی، عنوان کرد: براساس اقتضای زمانی و همچنین حجم تردد در پایانه‌ها، کار توسعه آن‌ها انجام می‌شود.

اسلامی خاطرنشان‌کرد: مشکل جاده‌ای در زمان اربعین در جاده‌های منتهی به مرزها نداشته‌ایم. در این زمینه فقط بخشی از جاده مهران به ایلام دچار مشکلاتی است که تا چند ماه آینده کار در این محور نیز به اتمام می‌رسد و آن جاده نیز چهار خطه می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از پایانه مرزی شلمچه گفت: خوشبختانه شرایط تردد در این مرز به صورت طبیعی در حال انجام است و مساله خاصی در مرز شلمچه وجود ندارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در اربعین امسال به جز وقفه‌ای که از سوی کشور عراق در بحث وسایل حمل و نقل در تردد زائران به وجود آمد، هیچ مساله خاص دیگری وجود نداشت و زائران به خوبی از مرزها تردد کردند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود 11 هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران در چهار مرز کشور در نظر گرفته شده است، گفت: این اتوبوس‌ها به صورت منظم زائران را به ستادهای معین و از آن‌جا به شهرهای مقصد حمل می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وزير راه و شهرسازي اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت:در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کارهای آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرزهای کشور بیفتد اما با توجه به حساسیت، مرزهای شرق و غرب به ویژه مرزهای شرقی اولویت دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900673

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی