Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:54:28 GMT

حضور حناچی در جمع خدام الحسین در نجف

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۲۷۴۴

حضور حناچی در جمع خدام الحسین در نجف

شهردار تهران عصر روز گذشته با حضور در شهر نجف در محل اسکان کارگران خدمات شهری حضور یافت.

به گزارش ایسنا .، پیروز حناچی شهردار تهران عصر روز گذشته با حضور در شهر نجف و محل اسکان خدام الحسین گفت: تمام افراد اعزامی از سوی شهرداری تهران با نیت خدمت به زائران اباعبدالله الحسین به شهرهای نجف، کوفه و کربلا آمده اند که امیدوارم تمامی اقداماتی که انجام می دهند ذخیره آخرت آن ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور چشمگیر زائران در شهرهای نجف و کربلا گفت: نیروهای شهرداری تهران به مجموعه زائرانی که از ایران یا اقصی نقاط جهان برای برگزاری مراسم اربعین به شهرهای نجف و کربلا آمدند، خدمات رسانی می کند که این افتخار بزرگی است.

 شهرداری تهران در روزهای گذشته با اعزام ٣۵٠ نیروی خدماتی و تجهیزات موردنیاز، مسئولیت نظافت شهر نجف اشرف را در کنار نیروهای عراقی برعهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸ شهرداري تهران پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه