Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:58:33 GMT

احساس امنیت مهمترین دستاورد نیروی انتظامی است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۲۷۷۴

احساس امنیت مهمترین دستاورد نیروی انتظامی است

عبدالحسن رفیعی‌پور روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی شوراهای اسلامی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تنگستان افزود:  درگذشته‌های دور امنیت فقط به معنی نبود تهدید نظامی تلقی می‌شد ولی امروز با افزایش مولفه‌های امنیت این

مقوله تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط ناامنی کشورهای همسایه باید قدردان ثبات و امنیت حاکم بر کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی‌پورگفت: امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی عزیزانی هستیم که برای حفظ و حراست میهن از جان خود گذشتند و در مقابل دسیسه‌های دشمن مردانه ایستادند.

وی افزود: امروز با تلاش و اقدام‌های خوب نیروی انتظامی و همکاری بسیج ، تنگستان از جمله شهرستان‌های امن استان بوشهر به‌شمار می‌رود.

رفیعی‌پور با اشاره به انعقاد تفاهم نامه گشت رضویون بین نیروی انتظامی و سازمان بسیج گفت: در راستای برقراری امنیت بیشتر امید می‌رود گشت رضویون در شهرستان تنگستان با همکاری بسیج، نیروی انتظامی، پایگاه‌ها مقاومت، دهیاران،

شوراها و مشارکت مردم به بهترین نحو ممکن انجام شود.

فرماندارتنگستان ادامه داد: امروز وجود فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای دربحث تشدید آسیب‌های اجتماعی در شهرها و روستاها اثرگذارند و این وظیفه مسولان است که با مشارکت مردم در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از سال گذشته تا مهر امسال بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان تنگستان پرداخت شده است و این شهرستان امروز رتبه دوم پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص داده است.

رفیعی‌پور اضافه کرد: امید می‌رود با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب از محل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی زمینه کاهش بیکاری و به‌دنبال آن کاهش آسیب‌های اجتماعی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی به دهیاریهای در شهرستان در زمینه های مختلف عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی پرداخت می شود بیان کرد : شوراهای اسلامی و دهیاران در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح روستاها با ناجا و

بسیج همکاری نموده و پشتیبانی لازم را جهت اجرای طرح بعمل آورند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنگستان امنیت سازمان بسیج مستضعفین پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟

رضا معممی مقدم، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه درمورد فعالیت‌هایشان در نمایشگاه اخیر دستاورد‌های اوقاف اظهار کرد: معاونت فرهنگی، دستاورد‌های خود را در نمایشگاه اخیر به نمایش گذاشت و اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی اوقاف برای اولین بار، قسمت بسیار کوچکی از تولیدات طرح «شمیم خدمت» که کارآفرینی توسط زنان بد سرپرست و بی سرپرست است را در نمایشگاه اخیر به نمایش درآورد.

طرح «شمیم خدمت» کار ویژه سازمان اوقاف با هدف ایجاد اشتغال است و قطعاً این ظرفیت را برای ما به وجود آورده است که بتوانیم نمایشگاه جداگانه و مستقلی را برای دستاورد‌های طرح «شمیم خدمت» برگزار کنیم. زیرا الحمدلله، این طرح رو به رشد بوده و جذابیت‌های خاص خود را داشته است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۶ هزار نفر آموزش دیدند و توانستند در حوزه توانمندسازی، تجهیز و کارآفرینی به ایفای نقش بپردازند و در زمینه کیفی سازی فعالیت‌ها تلاش شده است که بیشتر به کیفیت پرداخته شود تا کمیت.

طرح ضیافت حسینی، شمیم حسینی و رزمایش سلامت، زائران حرم رضوی و حرم حسینی، طرح مهر تحصیلی از طرح‌هایی هستند که مصوب شده‌اند و ان شاءالله، در سال ۱۴۰۳ اجرایی خواهند شد.

معممی مقدم مطرح کرد: در سال ۱۴۰۲، تعداد بهره‌مندان طرح «مهر تحصیلی» ۲۵ هزار نفر بوده است که نسبت به سال قبل آن، افت داشتیم و دلیلش به خاطر گرانی کالا‌ها بوده است. اما درآمد عواید موقوفات ما تقریباً افزایش ۳۰ درصدی داشت ولی تورم برای محصولات «مهر تحصیلی» افزایش ۵۰ درصدی داشت. به همین دلیل، ناچار شدیم تعداد کمتری را تولید کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: طرح زائران حرم رضوی در سال گذشته با حضور ۳۵۰ نفر از جامعه هدف برگزار شد که این جامعه هدف در دو سال گذشته متشکل از پاکبان‌ها بود و با استقبال زیادی روبرو شد و پیش بینی ما از طرح «زائران حرم حسینی» و اعزام به عتبات عالیات این است که بتوانیم در سال ۱۴۰۳، ۵۰۰ نفر را اعزام کنیم. 

معممی مقدم گفت: رزمایش سلامت جزء طرح‌های جدید ماست و جای خود را پیدا کرده است که زائران بقاع متبرکه به صورت رایگان غربالگری و معاینه شده و در صورت نیاز، برای معالجه به بیمارستان‌های وقفی معرفی می‌شوند و کار بسیار خوب و منسجمی است. 

طرح «شمیم حسینی» از دیگر مواردی است که به هیئت‌های مذهبی کمک می‌شود و در سال گذشته، ۹۷ میلیارد تومان به هیئت‌های مذهبی شاخص و محوری کمک شد و ان شاءالله، امسال هم اتفاق خوبی از لحاظ رقمی رخ خواهد داد و مخاطبان جامعه هدف از آن برخوردار می‌شوند. 

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: طرح اربعین حسینی نیز، وجود دارد که جزء کار ویژه‌های اداره کل امور اجتماعی و مشارکت هاست که سال گذشته با مبلغ حمایتی بسیار خوبی از بقاع متبرکه بهره‌مند شد و امسال هم، از ابتدای سال برنامه ریزی‌های جدی برای گسترش و کیفی سازی اقدامات و نقش آفرینی سازمان در ستاد اربعین کشور مدنظر قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم