Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@01:06:36 GMT

چراغی بین قرمز و زرد!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۲۹۱۳

چراغی بین قرمز و زرد!

بیاین با زرنگ بازی و درک دقیق لحظه ها ،سهم کوچکی از حفظ طبیعت و کاهش آلودگی هوا داشته باشین.

به گزارش ایمنا، آقای خطشه ای در تازه ترین اظهاراتش گفته است: ایستادن بیش از اندازه پشت چراغ قرمز و زرد، فقط باعث اتلاف زمان، خراب شدن پوست، زخم بستر،اسراف در مصرف بنزین و مهم تر از همه گرم شدن کره زمین، میشه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من واسه جلوگیری از این زیان ها، نه تنها چراغ زرد رو هم به چراغ سبز اضافه کردم بلکه به درجاتی رسیدم که بین چراغ قرمز و زرد، نور صورتی رنگی تشخیص می دم که اون لحظه هم می تونم پامو روی پدال گاز بذارم و از مهلکه فرار کنم. بیاین با زرنگ بازی و درک دقیق لحظه ها ،سهم کوچکی از حفظ طبیعت و کاهش آلودگی هوا داشته باشین.

شماره چهل و هشتم هفته نامه خطشه را می توانید از اینجا بخوانید.

کد خبر 393612

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطشه طنز کارتون تورم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد

آفتاب‌‌نیوز :

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب