Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:41:45 GMT

قتل همسر تارزان به دست پسرش

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۲۹۳۲

قتل همسر تارزان به دست پسرش

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، مقامات پلیس ایالت کالیفرنیای آمریکا روز گذشته اعلام کردند همسر «ران ایلای» بازیگر نقش اول فیلم تارزان، به ضرب چاقو به دست پسر ۳۰ ساله‌‌اش کشته شده است.

پلیس پس از تماس تلفنی ساعت هشت صبح در محل حادثه حضور یافت و با جسد «والری ایلای» زن ۶۲ ساله، که چندین ضربه چاقو خورده بود، روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس پس از گفت‌وگو با ران ایلای به پسر ۳۰ ساله آن‌ها مشکوک شد و او را در بالکن منزلشان در ایالت کالیفرنیا پیدا کرد.

کامرون ایلای، پسر ران ایلای، با دیدن نیرو‌های پلیس به تهدید آن‌ها پرداخت که چهار نفر از آن‌ها به سمت او آتش گشودند و او در جا کشته شد.

ران ایلای ۸۱ ساله، در سال‌های ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۸ در سریال «تارزان» نقش اول را بازی می‌کرد. او در سال ۱۹۸۲ با والری ازدواج کرده و ثمره این ازدواج سه فرزند بود. بنا بر اعلام پلیس، ران در درگیری و در جریان تیراندازی آسیبی ندیده، اما برای بررسی بیشتر به بیمارستان منتقل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا قتل حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان