Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شهر سالم از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از ۶۰۰۰ نفر در موکب عمود ۷۰۷ بسیج شهرداری تهران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳۵۰ نفر از خدمات داندانپزشکی استفاده کرده اند.

به گزارش ایسنا، حمید چوبینه در خصوص آخرین آمار خدمات ارائه شده شرکت شهر سالم به زائران پیاده روی اربعین گفت: برای ارائه خدمات به زائران و پرسنل شهرداری تهران سه تیم به شهرهای نجف، کربلا و در مسیر پیاده روی در کشور عراق مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون در موکب ۷۰۷ بیش از ۶۰۰۰ نفر خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کرده اند، افزود: پزشکان سراسر کشور که برای ارائه خدمت به زائران حسینی اعلام آمادگی کرده بودند با مدیریت شرکت شهر سالم در عمود ۷۰۷ بسیج شهرداری تهران مستقر شده اند. در این عمود به زائران و کارکنان شهرداری خدمت ارائه می شود.

مدیر عامل شرکت شهر سالم با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۵۰ نفر خدمات دندانپزشکی دریافت کرده اند، عنوان کرد: در عمود ۷۰۷ خدمات تسکین درد دندان تا پر کردن دندان انجام می شود. در این عمود داندانپزشک های ماهر، متخصص اورژانس، فوق تخصصی جراحی، داروساز و ... حضور دارند.

بر اساس گزارش شهرنوشت، چوبینه تاکید کرد: دو تیم دیگر در شهرهای کربلا و نجف مستقر هستند که به پرسنل شهرداری تهران ارائه خدمت می دهند. تاکنون در کربلا ۸۵۰ نفر و در نجف ۵۵۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران مراجعه و خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کرده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران شرکت شهر سالم خدمات درماني اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت‌های تعاونی روستایی بخش مرکزی به ریاست بخشدار مرکزی همدان و با حضور مدیر تعاون روستایی شهرستان، مدیران عامل شرکت‌های تعاونی، رئیس شورای اسلامی بخش و دهیاران روستاهای مرتبط برگزار شد.

بخشدار مرکزی همدان در این جلسه اظهار داشت: تعاونی‌های روستایی با سابقه طولانی و با مشارکت مستقیم مردم در بخش‌های مختلف روستایی فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به صورت برنامه محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح تهیه و ارائه نمایند و شوراهای اسلامی و دهیاران نیز نهایت همکاری و تعامل را در این خصوص داشته باشند.

محمدحسن دهبانی افزود: در سطح بخش مرکزی تعداد ١٣ شرکت تعاونی به ثبت رسیده که در حال حاضر تعداد ٨ شرکت فعال و ۵ شرکت غیر فعال است.

وی یادآور شد: اداره تعاون روستایی باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه مباحث مربوط به شرکت‌های غیر فعال را پیگیری کند تل در آینده نزدیک فعال شوند.

دهبانی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید به سمت بروزرسانی اساسنامه و برنامه‌های خود حرکت کنند و با توجه به ماهیت عملکردی و حوزه فعالیت، در برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های روستایی حضوری فعال داشته باشند.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش بینی شده برای سال ١۴٠٣ را ارائه دادند.

کد خبر 6089321

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد