Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@04:28:08 GMT

پذیرایی از 40 هزار زائر در مواکب اوقاف کردستان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۳۰۹۴

پذیرایی از 40 هزار زائر در مواکب اوقاف کردستان

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: موکب امام خامنه‌ای در مرز خسروی، موکب اجرای نیت موقوفات اهل سنت و موکب سید‌الشهدا روستای خسروآباد بیجار ۳ موکب اوقاف و امور خیریه کردستان هستند که در ایام اربعین به خدمت‌رسانی به زائران می‌پردازند.
وی افزود: موکب امام خامنه‌ای با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌های اردبیل، کرمانشاه و کردستان در مرز خسروی دایر شده و روزانه هفت هزار نفر در این موکب اطعام و پذیرایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان بیان کرد: موکب اجرای نیت موقوفات اهل سنت در شهر سنندج خروجی کرمانشاه دایر شده و در این موکب نیز روزانه چهار هزار نفر اطعام و پذیرایی می‌شوند و باگذشت نزدیک به یک هفته از فعالیت این مواکب تاکنون قریب به ۴۰ هزار نفر زائر از خدمات مواکب اوقاف و امور خیریه کردستان بهره‌مند شده‌اند.
وی عنوان کرد: تعداد ۴۰ نفر از کارکنان اوقاف، ماموستایان،هیأت امناء و خدام اماکن متبرکه در این مواکب مشغول فعالیت هستند و خدمت‌رسانی تا چند روز بعد از اربعین نیز ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام کاروند یادآور شد: راهپیمایی اربعین یک نماد جهانی برای نمایش اتحاد و همدلی مسلمانان علیه ظلم، بی‌عدالتی و فساد است و نه‌تنها موجب افزایش معنویت و تطهیر روح زائران می‌شود موجبات دوستی و صمیمیت هرچه بیشتر بین مسلمانان را به وجود آورده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی 40 هزار زائر موکب حسینی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور

کافه رستوران شایسته میزبان عادل فردوسی پور بود.

عادل فردوسی پور مجری نام آشنای دنیای فوتبال شبی را به همراه عوامل اجرایی تیم رسانه ورزش در کافه رستوران شایسته واقع در منطقه درکه گذراند.

کافه رستوران شایسته یکی از زیباترین مراکز تفریحی و پذیرایی در شمال تهران است که امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. گروه رسانه ورزش با سرپرستی فردوسی پور، ضیافت مجلل و رنگارنگ خود را در این مجموعه برگزار کرده و از امکانات آن لذت بردند.

اگر تجربه این مجری محبوب و قدیمی برای شما هم جذاب است بد نیست سری به مجموعه بزرگ شایسته واقع در درکه پشت خانه معلم بزنید.

برخی امکانات رستوران شایسته عبارتند از:
-پارکینگ مستقل
-فضای بازی کودکان
-آلاچیق و فضای سبز
-موسیقی زنده
-انواع غذاهای ایرانی و خارجی
-تالارپذیرایی
-کافی شاپ
-روف گاردن

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد