Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:42:48 GMT

پایان کار ساحلی بازان ایران در قطر با 3 مدال

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۳۲۳۵

کاروان ورزشی ایران اعزامی به اولین‌ دوره بازیهای جهانی ساحلی در قطر با کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود پایان داد.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان ورزشی ایران ۱۷ ورزشکار به این دوره از بازیها اعزام کرده بود که ۱۲ ورزشکار تیم فوتبال ساحلی را تشکیل می دادند.


ملی پوشان ایران تیمهای اوکراین، سنگال و پاراگوئه را با موفقیت پشت سر گذاشتند و به دیدار نیمه نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تیم قدرتمند و باانگیزه با شکست برابر روسیه در دیدار نیمه نهایی از راهیابی به فینال بازماند تا در شب پایانی بازیها برای کسب مدال برنز به مصاف تیم ایتالیا برود.


ملی پوشان ساحلی ایران در این دیدار نیز با انگیزه ظاهر شدند و بعد از تساوی ۵ بر ۵ در وقت اضافه، در ضربات پنالتی با به ثمر رساندن ۳ گل پیروز میدان شدند و مدال برنز این دوره از بازیها را بدست آوردند.

 


کشتی، لشگر یک نفره


فدراسیون کشتی که در دوران طولانی سرپرستی حضور در مسابقات کسب سهمیه این بازیها را فراموش کرده و این فرصت ارزشمند را از دست داده بود بعد از رایزنی صالحی امیری با لالوویچ صاحب یک سهمیه شد تا پویا رحمانی ملی پوش قدرتمند مازندرانی جواز حضور در این بازیها را بدست آورد.


رحمانی با قدرت و‌ تکنیکی مثال زدنی توانست در کمتر از ۵ ساعت ۶ حریف قدرتمند از کشورهای ترکیه، برزیل، آمریکا، یونان و‌ آذربایجان را مقتدترانه از پیش رو برداشته و ‌مدال طلای این بازی‌های را بر گردن آویزد.

 

 


کاراته با دختر تکنیکی خود نقره ای شد


سومین رشته کاروان ورزشی ایران کاراته بود. فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی نمایندگان کاراته کشورمان در این دوره از بازیهای ساحلی جهانی بودند که فاطمه صادقی موفق به کسب نخستین مدال کاروان کشورمان شد .


صادقی که به تازگی از تیم ملی امید به بزرگسالان آمده و رنگ ۱۷ دنیا را دارد با شکست تمام حریفان قدرتمند خود به دیدار فینال و مصاف با سانچز اسپانیایی راه یافت که نفر برتر رنکینگ دنیا می باشد.


وی علیرغم اینکه شایستگی کسب مدال طلا را نیز داشت به ورزشکار هموطن رئیس فدراسیون جهانی نتیجه را واگذار کرد تا تیم‌دو نفره نیز یک مدال نقره ارزشمند برای کاروان ورزشی ایران بدست آورد.


ابوالفضل شهرجردی دیگر‌ نماینده کشورمان در کاتا که در گروه A با بوتاند ناگی از مجارستان، فلیپه کنتراراس از کلمبیا، ایلیا اسمورگانر از آلمان، احمد زیگی زارستا از اندونزی، مین داک از فرانسه، آریل تورس از آمریکا و علی صاف اوغلو از ترکیه همگروه شده بود نتوانست به دور بعد صعود کند.

 

 


سنگنوردی تنها رشته بی مدال


در پایان مسابقات سنگ نوردی نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی در بخش زنان،الناز رکابی با کسب دو امتیاز تاپ و ۴ امتیاز  bonus در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به مرحله پایانی بازماند؛ در بخش مردان نیز علی برات‌زاده با کسب دو امتیاز تاپ و ۴ امتیاز  bonus در جایگاه چهاردهم ایستاد و از راهیابی به مرحله پایانی بازماند تا این تیم تنها رشته بی مدال کاروان باشد.


در رده بندی نهایی کاروان کیفی و کوچک ایران با ۳ مدال طلا، نقره و‌برنز در جایگاه نهم جدول بازیها قرار گرفت.


سرپرستی این کاروان را پیمان فخری سرمربی شمشیربازی و مدیر مرکز نظارت بر تیمهای ملی کمیته ملی المپیک برعهده داشت.

 

 

کشتی کاراته فوتبال ساحلی سنگ نوردی - کوهنوردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی کاراته فوتبال ساحلی سنگ نوردی کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بشاگرد مدال افتخار ایران