Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان ایلام از افزایش ترددها در دور بازگشت زائران از مسیر مهران به سمت ایلام و از ایلام به سمت سرابله خبر داد و گفت : هنوز نیازی به یک طرفه شدن مسیر احساس نمی‌شود.

سرهنگ «رضا همتی‌زاده» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ترافیک در مسیر مهران-ایلام و به سمت سرابله نیمه سنگین و در مقاطعی مانند تونل‌ها که عرض راه محدود می‌شود سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همکاران ما در پلیس‌راه در این مقاطع حضور دارند و با تدابیر ویژه ترافیکی و اعمال محدودیت‌های کوتاه و مقطعی، از جمله هدایت وسایل نقلیه به مسیر ایوان، ترددها را تسهیل می‌کنند، گفت: هنوز توانایی مدیریت ترافیک به شکل دوطرفه را داریم و فعلا نیازی به یک طرفه شدن مسیر احساس نمی‌شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه تردد به سمت مهران بسیار روان است، گفت:  رانندگان پس از استراحت کافی و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی کنند و به همین منظور در 8 موکب‌، در «امیرآباد»، «آجرنقشینه» ،« سه راهی جندالله» ، «چم آ»، «تونل آزادی» ،«سه راهی کارزان» ، «شباب» و «تنگه‌ی قیر» شرایط استراحت برای رانندگان فراهم شده است.

همتی گفت: با تجزیه و تحلیل‌های انجام گرفته ۳۰ درصد تصادفات به علت تجاوز به چپ، ۳۰ درصد سرعت، ۴۰ درصد خستگی و خواب‌آلودگی است که به همین منظور ایستگاه‌های تلفیقی برای استراحت رایگان زائران در نظر گرفته شده است که امیدواریم رانندگان در این اماکن به استراحت کافی بپردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محور مهران ایلام اربعین ۹۸ ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ بهروز ناصری،‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در جلسه‌ای با حضور فعالان صنفی و اقتصادی استان ایلام که در این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه در خدمت بخش تولید، سرمایه‌گذاری و صنعت قرار خواهد گرفت، اظهار کرد:‌ با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه و تأکید همیشگی دکتر طهرانچی مبنی بر حل مسئله در استان‌ها ظرفیت‌های دانشگاه در همه زمینه‌ها در خدمت توسعه استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: صنعت، تولید و سرمایه‌گذاری با مشارکت و حضور دانشگاه بسیار نتیجه‌بخش خواهد بود. درب‌های دانشگاه همیشه برای توسعه ایلام باز بوده و به‌عنوان وظیفه ظرفیت دانشگاه در خدمت استان است. ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه در شهرستان مهران شامل مجتمع رفاهی و اقامتی و زمین مناسب و پارکینگ ۱۰ هکتاری با مشارکت فعالان اقتصادی و صنعتی استان در راستای ایجاد پایانه صادراتی با محور محصولاتی تولیدی استان شکل می‌گیرد.

اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان ایلام

یکی از تجار موفق و دبیر اتاق تعاون استان ایلام نیز گفت: اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان است. مهم‌ترین اولویت استان باید رفع موانع اداری برای حضور سرمایه‌گذاران در استان باشد.

فرزاد فیض‌الهی بیان کرد: ورود دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه استان امیدبخش و مهم‌ترین اولویت فعلی استان ایجاد پایانه صادرات و برندسازی تولیدات استان است که این مهم با همکاری و محور دانشگاه آزاد اسلامی شکل خواهد گرفت.

به گزارش آنا،‌ در این جلسه فعالان اقتصادی و صنفی ایلام به بیان مشکلات و سنگ‌اندازی‌های پیش روی صنعت استان و سرمایه‌گذاری اشاره و خواستار ورود دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به این مباحث شدند و رحیم لطفی عضو اتاق صنعت و معدن و از فعالان و کارآفرینان نمونه استان در حوزه تولید و صنعت آرد استان، یار حسین دینی پژو از کارآفرینان و عضو اتاق اصناف استان و کاظم اسماعیلی از فعالان اقتصادی و کارآفرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟