Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی عنوان کرد: تجهیزات ۲۷ موکب لرستانی در کشور عراق به وسیله ۱۲۰ دستگاه کامیون و ۷ دستتگاه اتوبوس انتقال یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سیاوش عزیزی» امروز(25 مهر) در جمع خبرنگاران، گفت:  بیش‌از 6سال است که مسئولیت انتقال تجهیزات و محموله‌های مواکب استان لرستان که در شهر کربلا و نجف مستقر هستند را برعهده دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول ترابری مجمع مواکب مردمی اربیعن  لرستان، بیان کرد: ما در سال نخست ورود مواکب به کشور عراق با 6 خودرو اعزام شدیم و در سال‌های آینده به تعداد خودروها افزوده شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال بیش‌از 120 دستگاه خودرو انتقال تجهیزات مواکب لرستان را برعهده داشتند‌.

 

عزیزی با بیان اینکه مراحل اداری باید برای انتقال محموله‌های موکب‌ها به کشور عراق طی شود، ادامه داد:  ثبت محموله‌ها از طریق سامانه موکب دات آی آر مربوط به ستاد عتبات انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: کامیون‌داران پس‌از ثبت محموله‌ها برای ثبت کاپوتاج‌ها معرفی‌شده و سپس محموله‌ها وارد سامانه بارگیری می‌شود.

 

عزیزی بیان کرد: پس‌از آن نیز مراحل تکمیلی طی می‌شود تا موکب‌داران پس از ورود به کشور عراق بتوانند تجهیزات خود را تحویل بگیرند.

 

وی ادامه داد: وقنی خودروها به مرز کشور عراق نزدیک می‌شوند رانندگان زمانی را در بیابان‌ها بدون آب و غذا سپری می‌کنند.

 

عزیزی افزود: دو سال است که از کامیون‌دارانی که زحمت انتقال محموله‌های مواکب به عراق را برعهده دارند تقاضا کرده‌ایم که همراه با خانواده‌های خود عازم این کشور شوند تا در این مدت که به سفر اربعین مشرف می‌شوند دور از خانه نباشند.

 

وی با تقدیر از نیروهای گمرک، کامیون‌داران، رانندگان و نیروهای حمل‌ونقل استان، بیان کرد: از جمله مشکلاتی که ما هنگام انتقال محموله‌های 27موکب لرستان به کشور عراق داریم این است که عراق برخی از کالاها از جمله وسایل صوتی و تصویری را ممنوعه اعلام کرده‌است و باید حتماً نماینده عراق در مرز حضور داشته باشد تا ما بتوانیم مجوز انتقال این وسایل را داشته باشیم.

 

عزیزی اذعان داشت: در سال‌های گذشته کامیون‌های ما به‌صورت کاروانی وارد کشور عراق می‌شدند و هنگام ورود به مرز، محموله‌های مواکب به تفکیک شهر استقرار توزیع می‌شد.

 

وی اظهار داشت:  امسال نیز به‌مانند سال‌های گذشته کامیون‌ها سه روز زودتر وارد کشور عراق شدند و هیچ تأخیری در انتقال محموله‌ها وجود نداشت.

 

عزیزی با اشاره به اینکه کشور عراق به خودورها سهمه گازوییل اختصاص‌نداده است، گفت: چون حجم باک‌ خودروها برای سوخت زیاد نیست رانندگان طبعاً در سوخت‌گیری با مشکلاتی مواجه هستند.

 

 مسئول ترابری مجمع مواکب مردمی اربعین لرستان، اظهار کرد: هر لیتر گازوییل در کشور عراق  5 هزار تومان است و سزاوار نیست که کامیون‌داران با کمبود سوخت برای انتقال تجهییزات مواکب روبه‌ رو شوند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا کانون های مساجد موکب اربعین موکب اربعین تجهیزات سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است

 ابوطالب شفقت در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، اظهار داشت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان، گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرف‌داران آنها از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.

شفقت، افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به‌پای صندوق رأی بیایند؛ بنابراین گزارش، دومین دور انتخابات برای شکل‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.


 
 
 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه