Web Analytics Made Easy - Statcounter

گشتاسبی راد با اشاره به اینکه این سازمان عزم راسخ را دارد که فرهنگ کتابخوانی را توسعه دهد و این عزم برای افراد معلول دوچندان می شود، گفت: اگر آموزش صحیح برای کودکان و نوجوانان شکل بگیرد به طور حتم استعدادهای زیادی شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم گشتاسبی راد»، امروز (پنج شنبه 25 مهر) در مراسم آغاز به کار شبکه نابینایان دوستدار کتاب که به مناسبت روز جهانی عصای سفید در موسسه خیریه «یاوران شب چراغ» شیراز آغاز به کار کرد، گفت: یکی از کارهایی که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در حوزه معاونت فرهنگی و هنری این سازمان دنبال می کند، توسعه کتابخوانی در اقشار مختلف شهر شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم که شیراز به عنوان دوستدار کتاب شناخته شود و اگر این محقق شود می توان انتظار داشت که شیراز، پایتخت کتاب کشور شود، افزود: شبکه «آتش نشانان»، «پاکبانان»، «سالمندان و «کودکان» دوستدار کتاب تا امروز در شیراز راه اندازی شده است و امروز هم شاهد راه اندازی شبکه روشندلان کتابخوان و دوستدار کتاب هستیم.

 

معاون فرهنگی شهردار شیراز با یادآوری این مطلب که استعدادهای درخشانی در بین افراد روشندل وجود دارد، من یک دانشجوی کم بینا داشتم که موفق شد در دانشگاه شیراز، به درجه علمی مهندسی مکانیک نائل شود، اضافه کرد: اگر آموزش صحیح برای کودکان و نوجوانان شکل بگیرد به طور حتم استعدادهای زیادی شناخته می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این سازمان عزم راسخ را دارد که فرهنگ کتابخوانی را توسعه دهد و این عزم برای افراد معلول دوچندان می شود، تاکید کرد: شهر شیراز به عنوان شهر دوستدار کودک و شهر توان خواهان معرفی می شود و از این رو شهر به گونه ای تغییر می کند که کودکان، توانخواهان، معلولین و سالمندان بتوانند به خوبی و با کمترین مشکل در شهر تردد کنند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا کانون های مساجد موکب اربعین شبکه دوستدار کتاب سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز شهرداری شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی

علی حسین عباسی گفت: پروژه قائم – رحمت از پروژه‌های مهم شهرداری کلان‌شهر شیراز است که اجرای آن نقش مهمی در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک خواهد داشت.
 
او با اشاره به این موضوع که بخش مهمی از اجرای این پروژه به جابجایی تأسیسات شهری اختصاص‌یافته است، افزود: برای اجرای پروژه قائم – رحمت جابجایی شبکه برق فشار قوی ضروری است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز بیان کرد: پروژه جابجایی پست ۶۶ کیلووات به همراه افزایش ارتفاع سه دکل و احداث سه پست زمینی اجرا شد.
 
به گفته رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز، دو هزار متر طول کابل فشارقوی در راستای اجرای این پروژه نوسازی می‌شود و پس از جابجایی تأسیسات، پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.
 
عباسی از اجرای تعهدات شهردار کلان‌شهر شیراز و شورای اسلامی شهر مبنی بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده خبر داده و افزود: در تلاش هستیم تا فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
 
بر اساس این گزارش، هزینه جابجایی شبکه‌های برق در حدود ۶۰ میلیارد رالس برآورد می‌شود که شهرداری شیراز متقبل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است