Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پس از دستگاه های ذکر شمار، خبری عجیب از واتیکان به گوش رسید. بر اساس خبری که امروز منتشر شد واتیکان می خواهد با تسبیح هوشمند روشی دیجیتالی جدیدی را در آموزه های دینی ایجاد کند.

با تحولات جدید رخ داده در جهان تکنولوژی، واتیکان در نظر دارد فناوری و دین را در هم ادغام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تسبیح هوشمند که در راستای این اقدام واتیکان ساخته شده و با استفاده از آن کاربران نه تنها می توانند با برنامه موبایلی خود ذکر های خود را دنبال کنند بلکه با دارا بودن برخی ویژگی های مچ بندهای هوشمند می توانند سلامتی خود را نیز چک کنند.

تسبیح هوشمند ، که می تواند به عنوان دستبند نیز استفاده شود ، از 10 سنگ آگات سیاه و هماتیت ساخته شده است. در صورت فعال شدن کاربر می تواند از سه گزینه تسبیح معمولی، ذکر شمار و یادآوری کننده زمان ذکر استفاده کند. دستگاه برای هر دعایی که انجام می دهید تعداد آنرا در برنامه تلفن همراه نشان می دهد و سابقه هر دعا که کامل شده باشد را ثبت می کند.

برنامه ای که با دستگاه تسبیح بر روی موبایل خود نصب خواهید کرد ، محتوای مذهبی شخصی و همچنین اطلاعات نظارت بر سلامتی را که از دستبند جمع آوری شده است را نمایش می دهد و پیشنهادات مختلفی را به کاربران ارائه می دهد. بنابراین تسبیح می تواند مانند یک دستبند هوشمند نیز استفاده شود. توسط

Mi Band1 داده ها مستقیماً به برنامه نصب شده روی موبایل ارسال می شوند بنابراین هیچ صفحه نمایشی بر روی تسبیح وجود ندارد. این تسبیح جدید تولید شده در واتیکان با قیمت 110 دلار در بازار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

289 / 159 ذکر شمار واتیکان تسبیح هوشمند تسبیح

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واتیکان تسبیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حقوق قشر کارگر توجه شود

امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است