Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;ملک زاده رئیس اداره صمت شهرستان چرداول گفت: همزمان با حضور زائرین اربعین حسینی طرح نظارتی ویژه ایام اربعین با همکاری دستگاه‌های نظارتی شهرستان در مسیر تردد زوار در حال اجراست.

رییس اداره صمت چرداول افزود: با متخلفین صنفی وغیر صنفی برخورد لازم صورت می‌پذیرد و دراین راستا با بازرسی از مسیر تردد زوار در شهرستان چرداول برای تعداد ۱۰ واحد کبابی و سالن غذا خوری پرونده تخلف تشکیل گردیده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک زاده اضافه کرد: این طرح از زمان تردد اولیه زوار شروع و همچنان با قوت باقی است و با متخلفین صنفی وغیر صنفی تا پایان حضور زائران برخورد قانونی می‌گردد.

او بیان کرد:در ۲۴ساعت گذشته ۲۰۰هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران تردد داشتند که از این میزان تردد بیش از ۱۶۶هزار و ۳۹۳نفر وارد کشور و ۳۵هزار و ۳۵۴نفر از کشور خارج شدند.

گفته می‌شود شهرستان چرداول در مسیر تردد زوار اربعین حسینی به سمت مرز مهران قرار دارد.

انتهای پیام/غ

طرح نظارتی ویژه اربعین در شهرستان چرداول در حال اجرا است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 98 اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند