Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور امروز در جمع خبرنگاران گفت: تا این لحظه ۲۳۰ هزار مورد مراجعه زائران به مراکز تحت نظر وزارت بهداشت در ایام اربعین ثبت‌شده است.

او افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ مورد منجر به بستری بیمار شده است و برای موارد مختلف بیمارستان‌هایی مشخص‌شده و در صورت لزوم افراد به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تعداد افرادی که لازم بوده از عراق به بیمارستان‌های کشور منقل شوند زیاد نبوده و طبق توافقی که با عراق صورت گرفته زائرانی که در این کشور به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند معاف از پرداخت وجه هستند و رسیدگی به آن‌ها به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

کولیوند بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد زائران نسبت به سال گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته است رسیدگی به زائران به شکل مناسبی صورت می‌گیرد.

او عنوان کرد: تاکنون برخی بیماری‌هایی که کمتر در داخل کشور مشاهده‌شده بین نیز شناسایی‌شده است که به‌سرعت کنترل شد و هیچ مشکلی دراین‌باره وجود ندارد.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: عمده بیماری‌ها به دلیل فصلی که در آن قرار داریم سرماخوردگی و آنفولانزا است و موردی که نیاز به مداخلات خاص داشته باشد مشاهده نکردیم.

انتهای پیام/ د

مراجعه زوار اربعین حسینی به مراکز علوم پزشکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی مرزشلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت