Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@11:55:01 GMT

قتل مردی که حاضر نبود همسرش را طلاق بدهد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۴۰۷۱

مردی که شوهر زنی را کشت تا بتواند با او ازدواج کند، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

قاتل برای جلب رضایت مقتول برای جدایی از همسرش با او قرار ملاقات گذاشت و در نهایت او را به قتل رساند. بر اساس محتویات پرونده، مأموران پلیس شهریار شهریورماه یک سال قبل جسد بی‌جان مرد جوانی را پیدا کردند که با جسمی سخت کشته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتقال جسد به پزشکی‌قانونی و آغاز تحقیقات، مأموران هویت مقتول را شناسایی کردند. آنها موضوع را به خانواده مقتول اطلاع دادند. همسر مقتول بعد از تأیید هویت جسد گفت: من نمی‌دانم شوهرم برای چه کاری به خیابان رفته بود. او اعتیاد داشت و من از کارهایش خبر ندارم. زمانی که مأموران تحقیقات بیشتری انجام دادند متوجه شدند الهه، همسر مقتول، از مدتی قبل با مرد جوانی به نام آرمان ارتباط دارد. پلیس الهه و آرمان را بازداشت کرد. الهه همچنان منکر هرگونه ارتباطی با قتل شوهرش شد، اما آرمان به قتل اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل من با الهه در خیابان آشنا شدم. ماشینش خراب شده و کنار خیابان مانده بود.

من به او کمک کردم و ماشین را به تعمیرگاه بردم و در آنجا خودم هزینه تعمیر خودرو را پرداخت کردم، چون الهه پول همراهش نبود. عصر همان روز پول را برای من واریز کرد و بعد از آن ارتباط ما قطع شد تا اینکه مدتی بعد الهه به من پیامک داد و سؤالی درباره ماشین پرسید، همین امر آغاز رابطه من و الهه بود. متهم ادامه داد: او زن جوان و زیبایی بود. خیلی خوش‌رفتار بود و من فکر نمی‌کردم به من دروغ بگوید.

او ابتدا به من نگفته بود شوهر و بچه دارد. وقتی رابطه ما جدی شد و از او خواستگاری کردم، به من گفت شوهر و دو بچه دارد. خیلی حالم بد شد. من از آن رابطه بیرون آمدم و تا مدت‌ها ارتباطی با الهه نداشتم، اما الهه اصرار کرد با من ارتباط داشته باشد، به‌همین‌دلیل دوباره آشتی کردیم. او گفت قصد جدایی از همسرش را دارد. مواردی را درباره همسرش تعریف کرد که متوجه شدم بسیار او را اذیت کرده‌ است. به الهه گفتم تا زمانی‌ که از همسرش جدا شود منتظر می‌مانم و بعد دوباره به خواستگاری‌اش می‌روم، اما الهه قبول نکرد. گفت باید کمکش کنم تا بتواند از شوهرش جدا شود. قرار شد من طبق نقشه‌ای که الهه کشیده بود، خودم را وکیل معرفی و برای طلاق اقدام کنم. این مرد در ادامه اعترافاتش گفت: من با شوهر الهه تماس گرفتم و گفتم وکیل او هستم و می‌خواهم درباره طلاق با او صحبت کنم. قبول نکرد طلاق بدهد و گفت باید بداند این طلاق چه سودی برای او دارد.  دوباره تماس گرفتم، گفت فقط به شرطی همسرش را طلاق می‌دهد که پنج میلیون تومان به او بدهیم.

من موضوع را با الهه مطرح کردم. ما پنج میلیون تومان را فراهم کردیم و سپس با شوهر الهه دوباره تماس گرفتم. به او گفتم اگر حاضر باشد وکالت‌نامه طلاق را امضا کند، پنج میلیون تومان آماده است و می‌توانیم آن را پرداخت کنیم. با من قرار گذاشت. سر قرار حاضر شدیم. وقتی که گفتم وکالت‌نامه را امضا کن، در کمال ناباوری قبول نکرد. او گفت اگر الهه طلاق می‌خواهد باید به من 20 میلیون تومان بدهد و پنج میلیون تومان کفاف هزینه‌های من را نمی‌دهد.

متهم گفت: من از شوهر الهه بدم می‌آمد، وقتی که این حرف را زد بسیار عصبانی شدم و کنترل خودم را از دست دادم. چکشی در ماشین داشتم، آن را برداشتم و چندین ضربه به سر مقتول زدم، روی زمین افتاد و غرق در خون شد. متوجه شدم کشته شده است و دیگر راه نجاتی نیست. با اینکه همان‌ لحظه پشیمان شدم، اما دیگر کاری از دستم برنمی‌آمد. متهم گفت: بعد از حادثه موضوع را به الهه گفتم، اما دیگر هیچ کاری نمی‌شد کرد. هرچند زن جوان مدعی بود در قتل نقشی نداشته، اما دادسرا با توجه به مدارک موجود در پرونده، الهه را متهم به معاونت در قتل و پسر موردعلاقه‌اش را مباشر در قتل اعلام کرد و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.  

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Fk3 برچسب ها: قتل ، همسر ، طلاق

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قتل همسر طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند
  • طالبان حاضر است آب را هدر بدهد اما آب به ایران نرسد | ماجرای تلخ انحراف عمدی بخش عمده‌ای از آب‌های مشترک ایران و افغانستان به سمت شوره‌زارها!