Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی کاظمی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: اقامتگاه بوم گردی جیامان فاروج در زمستان سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون مسیر دسترسی به این اقامتگاه با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال از سوی این اداره کل بهسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ اقامتگاه بوم گردی در شهرستان‌های استان و روستا‌های هدف گردشگری، افزود: امروزه گردشگری و بوم‌گردی به‌عنوان یکی از محور‌های توسعه در مناطق مختلف کشور شناخته می‌شود و در استان نیز طی سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی عنوان کرد: در حال حاضر تعدادی از بوم گردی‌های استان توانسته‌اند درزمینهٔ جذب گردشگر داخلی و خارجی بسیار موفق عمل کنند و در سطح ملی مطرح شوند.

او با بیان اینکه در یک سال اخیر بیش از ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به‌منظور توسعه بوم گردی‌ها در خراسان شمالی پرداخت شده است، گفت: در روستا‌های هدف گردشگری تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان طرح‌های گردشگری واگذار می‌شود و در این زمینه هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه توسعه گردشگری پایدار و رونق اقتصاد روستایی با ایجاد بوم گردی ها، آینده خوبی خواهد داشت، اظهار کرد: خراسان شمالی به دلیل برخورداری از طبیعت بکر و زیبا و تنوع فرهنگ و اقوام، فرصت بسیار خوبی را به گردشگران برای بوم گردی می‌دهد.

انتهای پیام/ ر

مسیر دسترسی به اقامتگاه بوم گردی جیامان بهسازی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری ایران در مسیر جاده ابریشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای شجاعی مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۴۴ درصدِ گردشگرانِ ورودیِ سالِ قبل، از کشور‌های عضوِ سازمانِ همکاری‌های اقتصادی، اکو بودند و ۵ هزار گردشگرِ ازبکستانی پارسال از اماکنِ گردشگری و تاریخیِ ایران، دیدار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • گردشگری ایران در مسیر جاده ابریشم