Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:39:06 GMT

ورزشکاران سوادکوه امسال ۹۱ مدال کسب کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۴۸۳۵

ورزشکاران سوادکوه امسال ۹۱ مدال کسب کردند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا احمدزاده بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه، با اشاره به انجام ۴۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی، از جمله این برنامه‌ها به مسابقات دانش‌آموزی، کارگری و کارمندی، دیدار با خانواده شهید ورزشکار، تجلیل از جانباز ورزشکار، تجلیل از استعدادهای برتر رشته‌های بدمینتون، تکواندو، هندبال و کاراته، برگزاری کارگاه‌های آمورشی تغذیه ورزشی، آشنایی با مهارت زندگی و پس از ازدواج، کوهنوردی و پیاده‌روی خانوادگی و افتتاح سالن ورزشی ویژه بانوان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه، میزان اعتبار شهرستان در سال جاری را ۸۳۶ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان ۱۵ میلیون تومان برای تجهیز ساختمان اداری، ۸۰ میلیون تومان برای بهسازی اماکن ورزشی، ۱۴۱ میلیون برای نوسازی اماکن ورزشی روباز شهری و روستای و ۶۰۰ میلیون برای زمین فوتبال زیراب بوده است.

وی دو پروژه نیمه کاره شهرستان را زمین فوتبال زیراب و سالن ورزشی روستای اتو برشمرد و با بیان اینکه تاکنون برای زمین فوتبال زیراب بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده است، از آماده شدن چمن مصنوعی زمین تا دو ماه آینده  خبر داد و گفت: ساخت و انجام سکو، رخت‌کن و پیست دو میدانی و فنس‌کشی زمین فوتبال نیز با قیمت امروز، حدود یک میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به ثبت ۴ سمن در سال جاری، تعداد سمن‌های ثبتی شهرستان را ۷ سمن برشمرد و با بیان اینکه این سمن‌ها در حوزه محیط‌زیست، گردشگری، میراث فرهنگی و بانوان هستند، گفت: به نسبت جمعیت شهرستان ما در رتبه اول تا سوم تعداد سمن در استان هستیم.

وی تعداد مدال‌های شهرستان را در شش ماهه نخست سال جاری ۹۱ مدال برشمرد و گفت: از این تعداد ۵۵ مدال انفرادی استانی، ۳ مقام تیمی، ۲۵ مدال کشوری، ۳ مدال آسیایی، ۲ مدال جهانی، ۵ مدال بین‌المللی و یک مدال پارالمپیک بوده است.

کد خبر 4749599

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش مسابقات قهرمانی کشور سوادکوه اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد رادیو اربعین شیراز استانداری سمنان بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر لایینی، در یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه این یادواره را در راستای همزمانی روز کارگر و اردیبهشت مقاومت عنوان کرد و با اشاره به ۱۴ هزار شهید کارگری کشور، گفت: از این تعداد هزار و ۱۱۸ شهید مربوط به جامعه کارگران مازندران است؛ به این معنا که بیش از یک چهاردهم شهدای کارگری کشور از مازندران است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به محوریت ۳۰ شهید کارگر شهرستان سوادکوه، در این یادواره، خاطرنشان کرد: شهرستان سوادکوه نیز نه فقط در کل استان، بلکه در ایران از نظر تعداد شهدا سرآمد است.

وی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه نیز در جامعه کارگری از نظر تعداد شهدای کارگر و جانباز در استان بیشتر است، از برگزاری یادواره شهدای کارگری در این شهرستان تشکر کرد.

آیت الله لایینی با بیان اینکه اسلام برای چهار قطره بسیار ارزش قائل است، به قطره خون شهدا و جانباز، قطره اشکی از خوف خدا در دل شب، قطره مرکب و جوهر علما و دانشمندان و قطره عرق کارگران برای روزی حلال اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از ۱۰ جز عبادت، ۹ جز آن کسب روزی حلال است، این امر را بیانگر اهمیت اسلام برای فرهنگ کار حلال دانست.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدر جامعه کارگری را بدانند و درد آنها را لمس کرده و از کارشان گره گشایی کنند، گفت: همانطور که کار و کارگر ارزشمند است، خدمت به جامعه کارگری، رفع مشکلاتشان و تبدیل ناامیدی آنها به امید ارزشمند است.

کد خبر 6094099

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟