Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@18:37:24 GMT

هتریک نامی نو در پیروزی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۴۹۵۱

هتریک نامی نو در پیروزی

هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانون با برگزاری پنج دیدار و لغو بازی ستارگان دشت ورامین و هیات فوتبال خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی نامی نو و لغو بازی ستارگان دشت ورامین و هیات فوتبال خراسان رضوی به پایان رسید.

در این هفته نامی نو موفق شد با نتیجه سه بر هیچ تیم پارس آرای شیراز را شکست دهد و به روند برد های پی در پی خود در لیگ ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامب نو با کسب این پیروزی 17 امتیازه شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

 در دیگر بازی سایپا رقیب خود پویندگان فجر شیراز را شکست داد تا با 25 امتیاز همچنان صدر نشین لیگ برتر باقی بماند.

مس رفسنجان که به دنبال گرفتن جایگاه سایپا در صدر جدول است با نتیجه دو بر یک تیم شهروند ساری را شکست داد اما باتوجه به برد سایپا با 24 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

تیم ستارگان دشت ورامین با وجود حضور تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی از بازی مقابل این تیم انصراف داد تا بازی را با نتیجه سه بر هیچ به نفع هیئت فوتبال خراسان تمام کنند.

نتایج هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان:

ملی حفاری ایران9  _ دریژنوفرخ شهر1

پویندگان فجر شیراز1 _ سایپا تهران3

ستارگان دشت ورامین0 _ هیات فوتبال خ رضوی بازی 3 لغو شد

رهیاب گستر تهران2_ دختران کویر مس کرمان0

پارس آرا شیراز0 _ نامی نو اصفهان3

شهروند ساری1 _ مس رفسنجان2

کد خبر 393626

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال بانوان فوتسال بانوان تیم فوتسال بانوان نامی نو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!

منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت: ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت: متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

 این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

 هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت