Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی محمودی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به ادامه نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل زائران اربعین جنوب استان گفت: به رغم اینکه تا اربعین حسینی فرصتی نمانده است همچنان تقاضا برای سفر اربعین از جنوب کرمان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: تیم‌های نظارتی از کارشناسان حمل و نقل این اداره کل در قالب ۱۰ تیم نظارتی هم اکنون کار نظارت بر ناوگان حمل و نقل و اعزام ناوگان اتوبوسی برای حمل و نقل زائران را رصد و نظارت می‌کنند.

محمودی از ثبت نام بیش از ۲۴ هزار نفر زائر از جنوب استان برای اعزام و شرکت در مراسم اربعین حسینی به مقصد کشور عراق خبر داد و گفت: از این تعداد در موج اول سفر بیش از ۱۰ هزار نفر از مرز خارج شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از اعزام ۴ هزارو ۸۴۰ نفر از زائران از حوزه جنوب استان کرمان با استفاده از ناوگان اتوبوسی خبر داد و گفت: این تعداد مسافر در قالب ۱۲۲ سفر به مرز‌های مشخص شده اعزام شده اند.

او از در حال اعزام و در راه بودن بیش ۱۴ هزار نفر دیگر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: کلیه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از طریق ناوگان اعزامی در نظر گرفته شده است تا زائرانی که از جنوب استان و با استفاده از ناوگان حمل و نقل اتوبوسی اعزام شده اند به شهر‌های خود برگشت داده شوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه جهت استفاده از توان حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز تا ۲۹ مهر ماه کلیه توان ناوگان به جهت حجم زیاد زائران مشرف شده امسال به کربلا برای حمل و نقل این عزیزان استفاده خواهد شد و مسافرانی که در درون استان خواستار سفر به مناطق مختلف کشور هستند تا جایی که امکان دارد در این تاریخ‌ها سفر خود را مدیریت یا از دیگر وسایل حمل و نقلی استفاده کنند تا طرح بازگشت زائران به اتمام برسد.

محمودی از زائرانی که در حال برگشت به مرز‌ها هستند هم خواست با توجه به حجم ورودی زائر از مرز عراق ضمن داشتن صبر و حوصله با عوامل حمل و نقل همکاری لازم را داشته باشند تا زمینه حمل و نقل مناسب و بی خطری برای همه زائران فراهم شود.

انتهای پیام/ی

کلیه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از عراق در نظر گرفته شده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده ولی فقیه در ادامه توضیح داد:‌ امروز باتوجه به مسئله فلسطین موضوع حج متفاوت خواهد بود.

کد خبر 849595 برچسب‌ها حج خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان