Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی با ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان گفت: بخشی از کارخانه‌ها و صنایع جانبی این شرکت در بخش اسماعیلیه واقع قرار دارند.

او با بیان اینکه احداث مدارس متوسطه اول و دوم در ۲ مسیر منتهی به بخش اسماعیلیه یک نیاز ضروری است، بیان کرد: تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان از دیگر نیاز‌های این ناحیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسی گمراوی اظهار داشت: با اعلام آمادگی شرکت توسعه نیشکر در زمینه تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مناطق روستایی، امیدواریم تا روز‌های این موضوع برطرف شود.

این مقام مسئول با تاکید بر موضوع که احیاء و ترمیم دبستان تربیت در روستای بیت مزبان از دیگر تفاهم‌های صورت گرفته با شرکت توسعه نیشکر است، افزود: آموزش و پرورش باید مورد توجه همه ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ استان قرار گیرد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: پیگیری‌های جدی به منظور احداث هنرستان پسرانه در بخش اسماعیلیه با همکاری شرکت توسعه نیشکر در حال انجام است.

براساس این گزارش، ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان در این دیدار با اشاره به اینکه این شرکت تاکنون ۱۲ مدرسه در استان توسط این شرکت احداث گردید اظهار کرد: تعمیر جزئی بیش از ۱۳۰ مدرسه روستایی نیز تا کنون توسط این شرکت انجام پذیرفته است.

انتهای پیام/گ

احداث و ترمیم مدارس مناطق محروم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری