Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:19:19 GMT

تقدیر فرماندار کربلا از نظم زائران ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۵۴۲۴

تقدیر فرماندار کربلا از نظم زائران ایرانی

فرماندار کربلا گفت: حضور ایرانی‌ها در کربلا بسیار منظم و در همکاری کامل با مسؤولان این شهر بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد اربعین، محمدجواد حسین منکوشی اظهار کرد: با همه وجودم بیان می‌کنم که زائران ایرانی به توصیه‌های مسؤولان عراقی و متصدیان امنیتی و شهری عراق و نیز توصیه‌های مسؤولان ایرانی توجه کردند و بسیار منضبط به زیارت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ایرانی‌ها در کربلا، پیروی از سخنان معصومین (ع) به ویژه امام صادق (ع) و امام حسن عسگری (ع) و نیز رهبر معظم انقلاب ایران در اهتمام به زیارت اربعین است.

او درباره پیش‌بینی جمعیت موجود در شهر کربلا گفت: منابع مختلف آماری، رصد چهارراه ورودی به کربلا، دوربین‌ها و سایر منابع نشان می‌دهد روزانه مجموعا دو میلیون زائر به غیر از ساکنان شهر، در کربلا حضور دارند.

فرماندار کربلا درباره ارتباط شهروندان ایرانی و عراقی، بیان کرد: روابط بین دو ملت و شهروندان ایرانی و عراقی، ریشه‌دار و مبتنی بر عقاید دینی و احترام متقابل است.

او افزود: دو دولت تلاش کردند تعاملات به نحو خوبی برقرار شود و روابط دوستانه، خویشاوندی و حتی قبیله‌ای به همراه روابط اقتصادی و فرهنگی بین دو ملت و موسسات فرهنگی و دانشگاهی ریشه‌های مستحکمی پیدا کرده است. این رابطه دوستانه در شهروندان نیز وجود دارد و هیچ مشکلی در این زمینه نداشتیم.

منکوشی ادامه داد: ما هیچ توصیه‌ای بالاتر از توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای نداریم و سخنان ایشان بهترین راهنمای عمل ما و مردم ایران است. همچنین از زائران ایرانی می‌خواهیم صبر پیشه کنند و کمبودهای ما را ببخشند. مشکلاتی در زمینه برق، آب و تغذیه در مناطق دوردست داریم و تلاش می‌کنیم بعد از اربعین هم تا مدتی خدمات‌رسانی را ادامه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸ فرماندار کربلا روابط ایران و عراق كربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش

یک منبع امنیتی عراقی تاکید کرد که نیرو‌های اطلاعاتی این کشور بعد از یک عملیات ویژه عناصر گروهک زیرزمینی داعش را در منطقه حاوی الدنانیش در اطراف کرکوک شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: بعد از عملیات اطلاعاتی و شناسایی نوبت به عملیات ضربتی علیه این عناصر تروریست رسید به طوری که نیرو‌های عراقی مخفیگاه آنها را در اطراف کرکوک هدف قرار دادند.

این منبع امنیتی تصریح کرد: در جریان عملیات ضربتی مذکور سه حمله مستقیم علیه مخفیگاه این عناصر تروریست در میان بلندی‌های اطراف کرکوک صورت گرفت.

وی گفت: بر اساس اطلاعات منتشر شده در این عملیات معاون امیر نظامی ولایت کرکوک در تشکیلات تروریستی داعش به نام ابواسماعیل به هلاکت رسیده است.

چند هفته قبل نیز نیرو‌های امنیتی عراق موفق شدند در جریان یک عملیات منحصر به فرد بر پایه اطلاعات دقیق از سوی سرویس اطلاعات نظامی این کشور مخفیگاه عناصر داعش را در استان کرکوک هدف قرار دهند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های عراقی با جنگنده‌های اف ۱۶ خود مخفیگاه عناصر داعش را در منطقه الشای واقع در کرکوک هدف قرار دادند.

تعدادی از عناصر تروریست که در این مخفیگاه حضور داشتند به هلاکت رسیدند و محل مذکور به صورت کامل نابود شد. تجهیزات جنگی و سلاح‌های عناصر داعش در این مخفیگاه نیز منهدم شد.

منبع: مهر

tags # داعش سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش