Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرسه ۶ کلاسه روستای اوچ تپه شهر ستان سیل زده آق قلا با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛  ظهر امروز ۲۵ مهر ماه  و در ادامه سفر وزیر آموزش و پرورش به گلستان مدرسه ۶ کلاسه روستای  اوج تپه  شهرستان سیل زده آق قلا با حضور  استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و جمعی ازمسئولین افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احسان گوهری راد در حاشیه این افتتاحیه گفت: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است که از این مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان آن نیز سهم خیراست.

وی افزود:  این مدرسه با ۶ کلاس درس و با ۷۸۵ متر مربع زیر بنا در روستای اوج تپه که یکی از روستاهای توابع شهرستان آق قلا است، احداث شد.

 این مدرسه با مشارکت بنیاد قلم چی ساخته شد.

 در ادامه کارگاه صنایع چوب هنرستان های شهید رجایی روستای عطاآباد نیز با حضور مسئولان در آق قلا افتتاح شد.

 این کارگاه با مساحت ۴۳۶ مترمربع زیربنای ساختمان، ۲۰۰ متر مربع محوطه سازی و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این شهرستان احداث  شده است.   گفتنی است؛ روستای عطا آباد بعنوان قطب صنایع چوب و مبل استان گلستان محسوب می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر